آفتاب

معلمان، افراد را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

معلمان، افراد را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی گفت: اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونمند معلمان جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش ایلنا، پیام رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی به شرح زیر  است؛

بسمه تعالی

معلمان عزیز، فرهنگیان گرامی

اکنون در آستانه انتخابی بزرگ و موثر در سرنوشت همه مردم کشورمان هستیم . شما به عنوان یکی از گروه های مرجع و تاثیرگذار در تصمیم های اجتماعی مردم میهن اسلامی مان هستید و اعتماد کثیری از آنان را بواسطه عملکرد و جایگاه معلمی بدست آورده اید.                                                                                                            

تلاش و کوشش بی دریغ شما در طول روزهای تبلیغات انتخابات که با آگاه سازی توده مردم و روشنگری آنان نقش والا و موثری ایفا نمودید، مایه افتخار همه دلسوزان این سرزمین کهن است.                                                              

خواسته های قانونی و تلاش در جهت تحقق قانون مند آنها نیازمند استمرار دولتی قانونمند و عقلانیت گراست و جناب آقای دکتر حسن روحانی که باور و عملکردشان بیانگر توجه جدی به تعلیم و تربیت و عنایت ویژه به جایگاه آموزش و پرورش در رشد و توسعه کشور می باشد اکنون مورد وثوق قاطبه فرهنگیان بوده و اینجانب شهادت می دهم که در طول دوره دولت یازدهم با همه کاستی ها و گرفتاری های بازمانده از دولت های قبل، تلاش چشمگیری برای رفعت بخشیدن به جایگاه معلمان و فرهنگیان در زمینه های مختلف مادی و معنوی انجام داد و اکنون نیز اعلام نموده اند که آموزش و پرورش اولویت ایشان در دولت دوازدهم خواهد بود.

انشااله با تلاش و همت شما معلمان و فرهنگیان دلسوز و علاقمند مشکلات آموزش و پرورش را از طریق ایجاد کمپین ملی پیگیری مطالبات معلمان با عضویت تمام فرهنگیان و اینجانب به درستی شناسایی و جمع بندی و تا حد حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد تا انشااله معضلات به تدریج مرتفع شده و آموزش و پرورش توسعه یافته ای را در آینده شاهد باشیم.    

اکنون بر یکایک ما معلمان واجب است که نسبت به آگاه سازی و تبیین شرایط ویژه کنونی کشور و ترغیب نمودن جهت شرکت در انتخابات و رای به جناب آقای دکتر حسن روحانی همت کنیم تا بتوانیم با استمرار دولت تدبیر و امید به مطالبات قانونمند معلمان جامه عمل بپوشانیم.  

با احترام                          

محمدعلی نجفی                  

رئیس ستاد فرهنگیان دکتر روحانی

کد N1699347

وبگردی