آفتاب

واکنش دانش‌آشتیانى به هجمه نابخردانه جریانى خاص علیه کیان آموزش و پرورش

واکنش دانش‌آشتیانى به هجمه نابخردانه جریانى خاص علیه کیان آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: این روزها جریانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سعی می‌کند آموزش ‌و پرورش را از چشم‌ها بیندازد و ارزش آموزش ‌و پرورش و اعتماد به آن را در دلها از بین ببرد؛ به شدت فعال شده است.

به گزارش ایلنا، دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در کانال تلگرامی خود نوشت:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرهنگیان فرمودند: این را توجّه داشته باشید، گزارش هایی که به من می‌رسد نشان می‌دهد که یک جریانی -این را من «جریان» احساس می‌کنم- در کشور سعی می‌کند آموزش ‌و پرورش را از چشم‌ها بیندازد؛ ارزش آموزش ‌و پرورش را و اعتماد به آموزش ‌و پرورش را در دلها از بین ببرد.

این روزها جریانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سعی می‌کند آموزش ‌و پرورش را از چشم‌ها بیندازد و ارزش آموزش ‌و پرورش و اعتماد به آن را در دلها از بین ببرد به شدت فعال شده است.

این جریان که ظاهرا پشت نقاب دغدغه‌های دینی و فرهنگی خود را پنهان کرده است با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی، بروشورهای تبلیغاتی در شهرها و حتی روستاها مدعی چاپ کتاب‌ها و آموزش‌های غیراخلاقی توسط معلمین در مدارس شده است. اگرچه این جریان اخبار کذب خود را در پوشش فعالیت‌های انتخاباتی منتشر می‌نماید اما مردم شریف و بزرگوار ایران و بیش از هرکس خود فرهنگیان عزیز، مستقل از اینکه کاندیدای مورد نظر ایشان چه کسی است، باید نسبت به این هجمه نابخردانه به کیان آموزش و پرورش و بی‌حرمتی به شان و جایگاه رفیع معلمان کشور حساس بوده و واکنش نشان دهند. باید توجه داشت که چنانچه اعتماد به آموزش و پرورش از دلها برود تمامی کشور لطمه جبران ناپذیری خواهد خورد.

کد N1699296

وبگردی