آفتاب
امام جمعه موقت تهران:

روحیه شهادت طلبی و مقاومت ملت ایران، جنگ را از کشور دورکرد

روحیه شهادت طلبی و مقاومت ملت ایران، جنگ را از کشور دورکرد

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه جنگ را از کشور ما بیرون کرد مقاومت و روحیه شهادت طلبی بود نه مذاکره.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله کاظم صدیقی سه شنبه شب در همایش جوانان حامی حجت الاسلام رئیسی در سالن جهاد کشاورزی لرستان افزود: رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است.
وی ادامه داد: مردم ایران آمریکا را زیر پا له می کنند، برخی فکر می کنند بدون آمریکا نمی شود زندگی کرد در حالی که آمریکا نمی تواند مشکلات خود را حل کند و در حال فروپاشی است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا دچار فاصله طبقاتی، بدهکاری، ناامنی، درندگی و خیانت است، افزود: برخی با وابستگی به آمریکا عنوان می کنند نمی توانیم مشکلات را رفع کنیم ولی ابراهیم زمان در عمل ثابت کرد ما می توانیم.
وی اظهار کرد: ما توانستیم انقلاب را به ثمر بنشانیم، شورش های داخلی را خاموش کنیم و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی برای ما عرفان، کلاس عشق و خودسازی بود، افزود: سازندگی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های ما در جنگ با آمریکا آغاز شد.
آیت الله صدیقی بیان کرد: جوان های ایران در هشت سال دفاع مقدس دنیا را به زانو درآوردند و توانستند قدرت جدیدی در دنیا باشند به نحوی که ایران اکنون در منطقه قدرت اول و در جهان قدرت چهارم است.
وی با تاکید بر تبدیل فرهنگ ما می توانیم به گفتمان ملی گفت: اگر مسئولی در کشور خلاف این مسیر حرکت کند امین ملت نیست و میکروب از خودبی خبری، دستپاچگی و خیره شدن به زرق وبرق بی محتوای دنیا را به ما به صورت ویروس و غده سرطانی سرایت می دهد.
امام جمعه موقت تهران افزود: جوانان باید در مقابل این افکار قیام و در میدان رزم با شرق و غرب مبارزه کنند و نوآوری داشته باشند.
وی اظهار کرد: دولتی عقل دارد که این جوان های مومن را میدان و امکانات دهد و از فکر آنها استفاده کند.
وی ارتقای اقتدار نظامی و توان رزمی را بسیار ضروری خواند و افزود: امروز بعد از برجام برنامه دشمن مقابله با موشک های ایران است.
آیت الله صدیقی با بیان اینکه قدرت نظامی را باید به قدری قوی کرد که کسی جرات جنگ با ایران را نداشته باشد، گفت: مردم ایران در زمان جنگ باسیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند ولی هشت سال با عزت و کرامت، مملکت را حفظ کردند ولی برخی با همین پول ها در فتنه 88 توانستند جمعیتی را به خیابان ها بیاورند و مسجد ها را آتش بزنند.
امام جمعه موقت تهران موضوع اقتصاد را برای پیروزی ملت ایران ضروری خواند و افزود: اگر اقتصاد و اشتغال نباشد فساد، فحشا، طلاق و گروهک ایجاد می شود و با پول افراد بیکار را وسوسه می کنند.
وی گفت: 2 موضوع امنیت و معیشت باید برای جامعه فراهم شود تا جامعه توحیدی و ولایی و زمینه ساز رشد علمی، اخلاقی و سیاسی باشد.
وی اضافه کرد: مردم باید مراقب باشند چه کسانی دارند با تفکرات اشتباه، ملت را خلع سلاح می کنند تا دشمن پیروز شود؛ مردم باید به دنبال افرادی باشند که به فکر عزت و دفاع جانانه از کشور باشند.
وی گفت: این روزها زمان سرنوشت است و مردم با توسل جدی و سازمان یافته می توانند تحول جدیدی در جامعه انقلابی ما پدید آورند.
وی گفت: رقیب هیچ خط قرمزی ندارد و برای روی کار آمدن از هر وسیله ای غیر قانونی و غیر مشروع استفاده می کند اما دست خدا بالای دست ها است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
7274/3022 /1876
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده:غلامرضا مالک زاده
کد N1699012

وبگردی