آفتاب

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند

بندرعباس - ایرنا - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: مردم باید با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی سه شنبه در هم اندیشی و همایش سیاسی بصیرت افزایی انتخابات که با حضور فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در بندرعباس و به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، اظهارکرد: دشمن همواره سعی می کند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است.
وی افزود: نامزدهای مورد نظر باید علاوه بر برخورداری از تمام خصوصیات اخلاقی و اعتقادی ، به صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از رهبر معظم انقلاب داشته باشند.
حجت الاسلام حسنی گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه ای از بیعت با خدا و رسولش و جانشینان خدا در زمین است که در هر زمان وظیفه همه ما اطاعت و بیعت با جانشین خداست و هم اکنون رهبر معظم انقلاب است.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا اضافه کرد: همین شرکت و مشارکت پرشور و حداکثری یک نوع بیعت با رهبری خواهد بود که وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته است.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا نیز در این همایش گفت: هم اکنون نگاه دنیا به این انتخابات است و از دیدگاه دنیا ،انتخابات پیشرو ، یکی از 10 انتخابات سیاسی مهم در سال2017 است و می تواند یک زلزله سیاسی در خاورمیانه ایجاد کند.
امیر سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا بیان داشت: هدف کوتاه مدت دشمن ایجاد ناامنی در کشور است و دشمنان از قدرت ایران هراس دارند و ما می توانیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای این ترس و وحشت را برای دشمنان خود چند برابر کنیم.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا ادامه داد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بسیار حساس و تاثیر گذار است.
اکرمی نیا خاطر نشان کرد: برای مقابله با دشمن فقط قدرت و جنگ سخت ملاک نیست بلکه امروزه جنگ نرم بسیار کارآمدتر و موثرتر است و این انتخابات نمونه بارز جنگ و قدرت نرم است.
وی ادامه داد: با شرکت در این انتخابات به دشمن می فهمانیم ما هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم با قدرت ایستاده ایم و این انتخابات می تواند تمام مولفه های سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا را در برابر ایران زیر پا بگذارد.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا افزود: همانگونه که ما برای ایجاد بازدارنگی نظامی، رزمایش موشکی ،هوایی ،دریایی و زمینی برپا می کنیم می توانیم با حضور در رزمایش انتخاباتی، بازدارندگی در همه ی عرصه ها برای کشور ایجاد کنیم.
7198/6048 / 6037
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
کد N1698383

وبگردی