آفتاب

نمایش کمدی سفرهای سالیوان در موزه هنرهای معاصر

نمایش کمدی سفرهای سالیوان در موزه هنرهای معاصر

فیلم کمدی سفرهای سالیوان روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا؛ فیلم «سفرهای سالیوان» به کارگردانی پرستون استروجس چهارمین فیلم از بخش «چشم‌انداز کمدی رمانتیک» به کوشش امیر پوریاست که روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی‌آید.

رویکرد کمیک «سفرهای سالیوان» و این که آشکارا یک «هجویه» است، به لحن و بیان مدرن‌تری انجامیده و میزان غافل‌گیری بیننده از این که چنین تجربه‌ای در آغاز دهه‌ی چهل سده‌ی بیستم روی داده، به اوج می‌رسد. به ویژه از این حیث که بدون قرار گرفتن تمام و کمال فیلم در دل تاریخ کمدی رمانتیک، دل‌مشغولی شخصیت اصلی آن که یک کارگردان سینماست، با مسیر شکل‌گیری رابطه‌ای عاطفی همسو می‌شود. این همنشینی عشق و آن رویکرد هجوآمیز، این فیلم را به لحاظ روانشناختی، فیلم پیچیده‌تری جلوه می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت استفاده از برنامه‌های نمایش می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۷ به موزه هنرهای معاصر تهران، واقع در خیابان کارگرشمالی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.

کد N1698310

وبگردی