آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

مشارکت نکردن مردم در انتخابات آب ریختن در آسیاب دشمن است

مشارکت نکردن مردم در انتخابات آب ریختن در آسیاب دشمن است

سبزوار- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: دشمن در پی نفوذ در انتخابات بوده و مشارکت اندک مردم در انتخابات آب ریختن در آسیاب دشمن است.

به گزارش ایرنا، حسین مقصودی یکشنبه شب در دیدار با اصناف و بازاریان سبزوار افزود: دشمنان با طرح مشکلات اقتصادی جامعه و القای ناکارآمدی دولت ها در جمهوری اسلامی تلاش دارند با ایجاد بی اعتمادی و کاستن از مشارکت مردم، در انتخابات کشور نفوذ کنند.
وی اظهار کرد: انتخابات پشتوانه اقتدار ملی و عزت جمهوری اسلامی است و مردم بار دیگر با حضور حماسی خود و نمایش وحدت، همدلی و انسجام ملی دشمن را از دخالت در امور کشور دلسرد و مایوس می کنند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که استکبار جهانی در کشورهای منطقه جنگ های مذهبی و داخلی به راه انداخت، جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای ولی فقیه، اتحاد و وحدت مردم و حضور آنان در صحنه از امنیت و اقتدار کامل برخوردار است.
وی افزود: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها باید با رعایت کامل قوانین تبلیغات انتخابات از تخریب رقبا، بی‌ انصافی و تهمت دوری کنند و به منشور اخلاقی انتخابات پایبند باشند.
وی اظهار کرد: مردم در انتخاب نامزد اصلح، برنامه ها و صحبت های نامزدها را رصد کنند و به نامزد دین مدار و وفادار به آرمانهای امام خمینی (ره) و نظام اسلامی رای دهند.
مقصودی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: مردم با بررسی سوابق کاری نامزدها و انتخاب افراد شایسته زمینه توسعه و پیشرفت شهرها و روستا را فراهم کنند.
وی ادامه داد: در انتخابات شوراها، نامزدها از سیاست زدگی و حزب گرایی پرهیز کنند و مردم نیز به نامزدهای متخصص در امور شهری رای دهند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500 / 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** تنظیم: محمد حسین علی مقدم** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
کد N1697405

وبگردی