آفتاب
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی:

اولویت دولت آینده اشتغال وکاهش هزینه جاری باشد

اولویت دولت آینده اشتغال وکاهش هزینه جاری باشد

زنجان – ایرنا – رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی گفت:یکی از اولویت های دولت آینده باید توجه به موضوع اشتغال و کاهش چشمگیر هزینه های جاری دولت باشد.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد یکشنبه در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در زنجان افزود: نمی شود شعار آزادی داد، اما وضعیت نابسامان کارگران و سایر اقشار جامعه را نادیده گرفت، حرف های آنان را نشنید و برای آنها چاره جویی نکرد.
وی ادامه داد: تمام امور کارگزاران کشور و مردم جامعه باید بر مبنای عقلانیت مد نظر اسلام باشد، تا بتوان مسیر درست اعتلای کشور را با سرعت طی کرد.
نیکزاد افزود: دین اسلام هیچ موقع اجازه رفتار ذلت بار به مسلمان نداده و کربلا هم در مکتب عاشورا محل مذاکره نبود، چرا که اگر اینگونه بود برای نشنیدن حرف حق امام حسین(ع) توسط لشگریان یزید، هل هله نمی کردند.
رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در کشور با بیان اینکه دستاوردهای این انقلاب به راحتی به دست نیامده است گفت: تقدیم 17 هزار شهید ترور برای استمرار این انقلاب از جمله این مصادیق است.
نیکزاد اظهار کرد: استقلال مردم و کشور در همه بخش ها از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ، نظامی و دین از مفاهیم اصلی این انقلاب است که طی 38 سال آن را دنبال کرده ایم.
وی با اشاره به شاخصه های انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی، اضافه کرد: برگزاری انتخابات، آمادگی عده ای برای در معرض گذاشتن خود در برابر رای مردم، نشات گرفته از خاستگاه انقلاب اسلامی در این کشور است.
رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در کشور با اشاره به عملکرد دولت یازدهم گفت: مردم اگر وضعیت حاضر را در تمام زمینه ها از جمله حرکت آن روی ریل انقلاب اسلامی می دانند، به وضع موجود رای دهند، در غیر اینصورت نیازمند تغییر در وضع موجود هستیم.
نیکزاد با انتقاد از آنچه دریافت حقوق های نجومی توسط مسئولان دولتی نامید بیان کرد: این موضوع نماد ناعدالتی و بیانگر فاصله طبقاتی در جامعه است.
وی گفت: حجت الاسلام رئیسی معتقد است نباید در دولت کار و کرامت از حقوق های نجومی و اختلاس خبری باشد.
3216/8068 /1876
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده:غلامرضا مالک زاده
کد N1697121

وبگردی