آفتاب
دولت یازدهم و محرومان

نمره قبولی دولت یازدهم در کاهش آسیب های اجتماعی

نمره قبولی دولت یازدهم در کاهش آسیب های اجتماعی

ساری - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت یازدهم را در بسیاری مواضع و مسائل خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت : این دولت توانسته است با انجام اقدامات مناسب در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نمره و معدل قابل قبولی بگیرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر یوسف نژاد روز یکشنبه در آئین تجلیل از نخبگان و چهره های شاخص بهزیستی مازندران در ساری افزود : اقدامات دولت تدبیر و امید برای کاستن آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق قابل ملاحظه است به هم اکنون رشد این آسیب ها متوقف شده است .
وی از مازندران به عنوان نمونه ای از موفقیت دولت یازدهم در توقف رشد آسیب های اجتماعی نام برد و ادامه داد : نرخ رشد طلاق این استان از 2 و چهار دهم درصد در سال 92 در پایان سال 95 به 2 و 2دهم درصد کاهش یافت .
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تداوم این موفقیت در کنترل آسیب های اجتماعی را منوط به همکاری دستگاههای اجرایی مختلف و مردم دانست و گفت : برای ادامه یافتن این موفقیت ها تنها بهزیستی به عنون اثر گذار در این بخش به شمار نمی رود و نهادهای مرتبط و مردم می توانند نقش آفرین باشند .
** حمایت مجلس شورای اسلامی از لایحه حمایت از افراد دارای معلولیت
وی با اشاره به ارائه لایحه دولت مبنی بر حمایت از افراد دارای معلولیت ، گفت : این لایحه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تایید است و کمیسیون های مشترک برای بررسی آن تشکیل شده است .
یوسف نژاد از توانمندسازی افراد زیر پوشش بهزیستی به عنوان تحقق یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید نام برد و افزود : بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی از افراد معلول و آسیب پذیر جامعه توانسته چتر حمایتی دولت یازدهم را برای این اقشار بگستراند .
وی از بهزیستی به عنوان نهاد خط مقدم در مقابله با آسیب های اجتماعی یاد کرد و گفت : تاثیرگذاری عملکرد این نهاد چه در بعد مثبت و منفی در جامعه ملموس است .
** انتخابات 96 ، تصمیم گیری برای مصلحت کشور
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ، از این برهه زمانی به عنوان مرحله حساس برای تصمیم گیری مصلحت کشور نام برد .
وی گفت : با هوشیاری مردم و حاکمیت منطق و استدلال ، تصمیم درست و به صلاح جامعه را مردم انتخاب می کنند .
یوسف نژاد افزود : مردم بدانند دولت یازدهم با تحویل گرفتن مخروبه فعالیت خود را چهار سال قبل آغاز کرد و این مدت را صرف آواربرداری کرده است .
او ادامه داد : اکنون و چهار سال آینده زمان ریل گذاری دولت روحانی است تا اقدامات توسعه ای و پیشرفتی کشور انجام شود .
یوسف نژاد گفت : در 29 اردیبهشت امسال مردم با حضور پرشور پای صندوق های رای بار دیگر به عقلانیت ، صادق بودن در رفتار و عمل و شفافیت رای می دهند و دوباره حسن روحانی را انتخاب می کنند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
کد N1697069

وبگردی