آفتاب

فعال سیاسی: کشور با جنگ طلبی به مقصد نمی رسد

فعال سیاسی: کشور با جنگ طلبی به مقصد نمی رسد

گناوه-ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: کشور با دعوا و جنگ طلبی ره به جایی نخواهد برد و با رای خود در روز 29 اردیبهشت به حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری زندگی ملت ایران درصلح و صفا را تداوم می بخشیم.

به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین طباطبایی شنبه شب در گردهمایی بزرگ حامیان تدبیر و امید در تالار هنر بندرگناوه افزود: با تداوم بخشیدن به دولت تدبیر و امید اجازه می دهیم دوباره شرایطی فراهم شود تا کسانی که دل در گرو خدمت به کشور دارند آزادانه زندگی کنند.
وی ادامه داد: نامزدهای رقیب روحانی درطول تبلیغات انتخاباتی خود با حربه یاس و ناامیدی از فلاکت و بدبختی مردم حرف می زنند تا امید را از آنها بگیرند.
طباطبایی یادآورشد: در 29 اردیبهشت یک بار دیگر به راست گویی رای خواهیم داد و به عقب برنخواهیم گشت، با دنیا دوست خواهیم ماند و گرانی و تورم را دیگر بر نخواهیم تابید.
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: دوستانی که به عنوان اصولگرا در انتخابات رقابت می کنند، خودشان به نتیجه رسیده اند کارهایی می خواهند انجام دهند، دولت روحانی در 4 سال انجام داده است.
وی گفت: از دوستان و هواداران توقع داریم اخلاق را رعایت کنند، حتی اگر رقیبان بی اخلاقی و خشونت کردند، دروغ نگویند و با مهر و عطوفت و محبت برخورد کنند.
طباطبایی افزود: از حامیان می خواهم با جبهه اصولگرایی حرف بزنند زیرا احساس می شود، آنهایی که عاقل هستند می پذیرند روشی که دراین چند سال طی شده کشور را به پیشرفت و رفاه خواهد رساند.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: بعید می دانم کسانی حاضر باشند به وضعیت 8 سال دولت های نهم و دهم برگردند و باید با مهر و عطوفت با دوستان رقیب صحبت کنند زیرا بطور حتم از راهی که در پپش گرفته اند، برخواهند گشت.
طباطبایی افزود: هرچه حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد، پیروزی روحانی پرشکوهتر خواهد بود و تکرار خواهیم کرد دوباره ایران و دوباره امید.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1696691

وبگردی