آفتاب
امام جمعه کرج :

انقلاب اسلامی مقدمه حکومت امام عصر (عج) است/ تاکید برحضورحداکثری مردم در انتخابات

انقلاب اسلامی مقدمه حکومت امام عصر (عج) است/ تاکید برحضورحداکثری مردم در انتخابات

کرج -ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) گفت: انقلاب اسلامی ایران که با کمک مردم به پیروزی رسیده، مقدمه و زیرساخت و دوران گذار برای رسیدن به مکتب فاضله و دولت کریمه مهدویت است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج، افزود:عظمت ماه شعبان در نیمه این ماه و با ولادت امام زمان عج) به اوج خود رسیده ، امامی که با ظهور خود سیطره ظلم را ریشه کن می کند و عدالت که مطالبه بشریت است و ره آورد انبیا الهی (ع ) است بر تمام عالم می گستراند.
وی اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی درایران راه گسترده شدن اسلام در جوامع مختلف و مبارزه با سلطه گران و ظالمان را هموار کرد.
خطیب جمعه کرج ادامه داد: در طول مدت پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت های آزادی خواه و خواهان آزادی با تاسی به انقلاب اسلامی ایران قدم هایی برای استقلال برداشته و انقلاب ما را الگو خود قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران مقدمه بر انقلاب جهانی حضرت است و امام خمینی (ره) فرمودند که ما با خواست خدا دست تجاورز و ستمگران را در کشورهای اسلامی می شکنیم و با صدور انقلاب ما که در حقیقت صدور اسلام راستین و بیان احکام محمدی (ص ) است به سیطره و ظلم خونخواران خاتمه خواهیم داد.
وی اضافه کرد: ما با ادامه راه انقلاب خود مسیر را برای ظهور منجی خود حضرت مهدی (عج) هموار می کنیم.
آیت الله حسینی همدانی افزود: سخن ما به جهانیان ما این است که انقلاب اسلامی ، نقطه شروع انقلاب حضرت حجت (عج ) و تحقق تمدن بزرگ اسلامی و بستر ساز و تنها راه رسیدن به دولت یار است که کمک به انقلاب اسلامی درجهت تحقق آرمان های مهدوی و خط رهبری و امام چون در تضاد با امیال زیاد خواهان است، دشمن زیاد دارد.

وی خاطرنشان کرد: چون این انقلاب می خواهد بستر ساز حکومت اهل بیت (ع ) و بستر ساز مبارزه با ستمگران و به دنبال حفظ قدرت و عزت و در مقابل غرب است به همین دلیل به دنبال تخریب آن هستند که باید از خط امام و رهبری صیانت شود.
امام جمعه کرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: در باره انتخابات ایشان تاکید داشتند که نامزدهای انتخاباتی در برنامه های اقتصادی و آن چیزی که مربوط به عزت ملی و امنیت ملی و استقلال کشور است را شفاف بیان کنند و به مسایل جنجالی نپردازند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر ارائه برنامه توسط نامزدهای انتخاباتی تاکید داشته اند که خطاب به نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری فرمودند شما از فرهیختگان هستنید و درنوع گویش و برنامه تبلیغات خود به مسایل مختلف توجه کنند و گذشته نظام را زیر سئوال نبرند.
وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به سفارش مقام معظم رهبری بسیار مهم است و همه رای دهند و رای سفید ندهند و یک رای بدهند که نتیجه مطلوب داشته باشد.
خطیب جمعه کرج با اشاره به شاخص های یک نامزد انتخاباتی افزود: رئیس جمهور با نشاط، مصمم، کاردان، توانا، پیگیر و با حوصله است.
وی افزود: امروز ما احتیاج داریم در کشور تلاش و پیشرفت ، رشد علمی، همراه با عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد باشد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: آنچه برای رئیس جمهور آینده بسیار مهم است که باید با تمام وجودبه دنبال کار و تلاش برای مردم باشد .
وی ادامه داد: رئیس جمهوری باید قدر مردم را بداند و با آنهاصمیمی و برای مردم مجاهدت و کارو تلاش کند و از کل ظرفیت کشور برای بهره مندی ملت استفاده و برای ان روستای دور افتاده با تهران برای ان فرقی نداشته باشد.
آیت الله حسینی همدانی گفت : رئیس جمهور باید مومن به ارزش های نظام و جمهوری اسلامی باشد.
وی بیان داشت :هرکسی که در راه امام خمینی (ره) و شهدا گام بر دارد و آرمان های انقلاب برای او ارزشمند است و در حفظ آن ها تلاش می کند یک انقلابی است و غیر از آن باشد به بیراهه رفته است.
وی گفت : کسی که در بیراهه می رود با اتفاقات بدی مواجه خواهد شد که کمترین آنها دیوار بلندی از نارضایتی و فاصله و شکاف طبقاتی و زیر پا گذاشتن عزت و امنیت و فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی است.
وی اضافه کردن: با بیراهه رفتن ، خدمت رسانی به مردم کم و با منت همراه خواهد بود و اشرافی گری و به رخ کشیدن داشته ها ارزش می شود، اگر مسئولان با باند بازی و قبیله گرایی انتخاب می شدند ، استقلال مردم به خطر خواهد افتاد و به همین دلیل در انتخاب افراد باید اگاهانه رفتار کرد.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به اعلام موجودیت رژیم صیونیستی در سال 1327 گفت: روز تاسیس این رژیم در تمام عالم 'یوم النکبت ' نامیده شده است .
خطیب جمعه کرج گفت: در مقابل این رژیم صهیونیست غاصب باید آگاه و هوشیار باشیم که اکنون لبنان و خدای نکرده فردا سوریه و عراق خواهد بود.
وی افزود:اکنون مدافعان حرم نگهبان مرزهای کشور در دور دست ها هستند وما هرگز نباید سخنان امام خمینی (ره) را فراموش کنیم که آمریکا را شیطان بزرگ نام برد و ما هر گز با امریکا سازش و آشتی نکرده و نمی کنیم.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به تبلیغات شورای شهر گفت: باید رعایت حال مردم را انجام دهند چرا که این افراد قرار است شهر را در آینده سامان بدهند به همین دلیل باید خود ایجاد کننده نظم در شهر باشند.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به 20 شعبان روز تکریم مساجد بیان داشت: همه مردم وظیفه دارند به تکریم مساجد محله های خود بپردازند و غبار روبی انجام دهند.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرنازمرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
کد N1695399

وبگردی