آفتاب
عضو شورای جبهه مشارکت:

انتخابات پیش رو انتخاب راه برای چهل سال آینده کشور است

انتخابات پیش رو انتخاب راه برای چهل سال آینده کشور است

خرم آباد - ایرنا - عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران گفت: انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری انتخاب یک رئیس جمهور برای چهار سال نیست بلکه انتخاب یک راه برای 40 سال آینده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید شریعتی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی احزاب اصلاح طلب لرستان در میدان امام خمینی(ره) خرم آباد افزود: ملت ایران اسلامی سرفرازی و عزت، آبادانی و آزادی می خواهد و فریب وعده های پوشالی و توخالی را نمی خورد.
وی گفت: ملت ایران فراموش نخواهد کرد که با حمایت های جریان های افراطی در طول هشت سال، 700 میلیارد دلار سرمایه این کشور تباه شد.
وی خاطرنشان کرد: جالب است تباه شدن این سرمایه ها در دولتی صورت گرفت که شعار دفاع از مستضعفان، محرومان و مردم فقیر را سر می داد.
وی اظهار کرد: اگر شعارهای پوچ پاسخ گرفته بود دوباره در این دوره انتخابات حیثیت مردم به حراج گذاشته نمی شد.
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران افزود: ایران هشت سال توسط افرادی اداره شد که دچار توهم بودند و جریان انحراف را پایه گذای کردند.
به گفته وی در دولت قبل، کشور به انحراف کشیده شد و مردم را مشمول تحریم و محدودیت کرد.
سید مهدی موسوی دبیر حزب اعتماد ملی استان لرستان نیز در این گردهمایی تصریح کرد: ملت ایران به دنبال امنیت، عدالت و معیشت است و برخی افراد باید اجازه دهند امنیت، عدالت و معیشت برای همه باشد نه قشر خاصی.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شود.
7274/3022 / 1175
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
کد N1694586

وبگردی