آفتاب

وعده‌دهندگان افزایش یارانه درکی از جامعه ندارند

وعده‌دهندگان افزایش یارانه درکی از جامعه ندارند

عضوهیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: امروز کسانی که شعار افزایش یارانه سر می‌دهند، غیر از این راهی ندارند، زیرا در 8 سال گذشته هم به خوبی نشان دادند درک درستی از مسائل اجتماعی و جامعه نداشته و علاوه بر اینکه کشور را با یک تورم40 درصدی به دولت یازدهم تحویل دادند نارضایتی اجتماعی را نیز بالا بردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محسن‌ سرخو در نشست هم‌اندیشی سراسری اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان کانون‌های بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال جاری با تورم 10 درصدی توانستیم حقوق ودستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران را حدود 14 درصد افزایش دهیم هر چند باور داریم این رقم با آنچه که باید باشد فاصله بسیاری دارد اما خدا را شکر با افزایش حقوق ودستمزد مستمری بگیران در سال های اخیر  بخشی از این کمبودها جبران شده است.

عضو شورای ‌شهر تهران با اشاره به اینکه صاحبان اصلی سازمان اجتماعی، بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور هستند، خطاب به بازنشستگان و مستمری‌بگیران حاضر در همایش گفت: ما همیشه قدردان زحمات شما عزیزان‌ که جوانی‌ و عمر خود را برای خدمت به این کشور گذاشتید، هستیم. از این رو یکی از اولویت های سازمان در 4 سال آینده  جبران همین عقب افتادگی است.  

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اضافه کرد: خوشبختانه در همین دوره نیز توانستیم تمامی مطالباتی را که در فصل بودجه و در زمان تصویب برنامه‌های سازمان از سوی کانون بازنشستگان به دست ما رسید، با همراهی وهمکاری تمامی دلسوزان سازمان از وزیر محترم کار گرفته تا مدیر عامل و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به سرانجام برسانیم.

رئیس کمیته حمل ونقل و رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران همچنین درباره دلایل تاخیر در واگذاری مسکن اجتماعی بازنشستگان ومستمری بگیران سازمان گفت: از آنجا که مسئولیت مستقیم مسکن اجتماعی با سازمان نیست نتوانستیم  برای مستمری بگیران و بازنشستگان  فاقد مسکن سازمان کاری در خور انجام دهیم اما امیدوارم ظرف یکی دو سال اخیر این مشکل نیز بر طرف شده و این عزیزان نیز صاحب خانه شود.  

سرخو در پایان اظهار امیدواری کرد برای حمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تلاش بیشتری نسبت به شاغلان به صورت نقدی و یا غیر‌نقدی صورت گیرد.   

این همایش با حضورعلی ربیعی وزیرکار وتامین اجتماعی، مدیرعامل وهیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و جمعی از کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان  روز گذشته در سالن نگین این سازمان برگزار شد.

کد N1693389

وبگردی