آفتاب
یک مسئول در ستاد روحانی در قشم:

جامعه به رئیس جمهوری نیاز دارد که منادی صلح و عقلانیت باشد

جامعه به رئیس جمهوری نیاز دارد که منادی صلح و عقلانیت باشد

قشم - ایرنا - رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در جزیره قشم گفت: جامعه به شخصیتی مانند حسن روحانی نیاز دارد که منادی صلح، عقلانیت، مدیریت، هنر، دیپلماسی فعال و مدیریت دفاعی توامان با قدرت نرم باشد.

به گزارش ایرنا، تراب ذاکری روز دوشنبه درهمایش هواداران دکتر روحانی در قشم بیان کرد: اعتماد عمومی به عنوان رکن سرمایه اجتماعی در نتیجه مدیریت هشت سال دولت های نهم و دهم به 10 درصد و شاخص صداقت و امانتداری به هشت درصد رسیده بود.
وی اضافه کرد: برخی می خواهند همان راه را با تحمیل به مردم ادامه دهند در حالی که در کشورهای اسکاندیناوی صداقت و امانتداری بالای 75 درصد است.
وی عنوان کرد: هنگامی که رییس جمهوری در برابر آگاهی مردم ایستادگی می کند، همین شرایط ایجاد می شود و امروز عده ای در این کشور به دنبال تعطیل کردن هنر و دیپلماسی آبرومندانه هستند.
ذاکری گفت: گروهی با دیپلماسی فعال کشور را نجات دادند و در این زمینه بحث ما شخص نیست بلکه بحث عقلانیت در رویکرد و نگرشی در شان ایران است در حالی که برخی اصرار دارند کشور را به سمتی ببرند که بازهم مردم نگرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: ادامه آن مسیر ممکن نیست زیرا مردم بیدار شدند و نیازمند آرامش هستند و در 29 اردیبهشت به تدبیر عقلانیت و امید رای خواهند داد.
رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قشم بیان کرد: 63 درصد مردم قشم در انتخابات پیشین به دولت تدبیر و امید رای دادند و انشاالله همگی در انتخابات پیش رو شرکت خواهیم کرد.
ذاکری گفت: اگر در کشور جنگ شود همه برای دفاع حاضر می شوند و مردم ثابت کردند به این خاک تعصب دارند و بازهم در صورت لزوم در میدان حاضر خواهند شد.
وی افزود: از جنگ هراسی وجود ندارد اما نباید به دنبال گفتمانی که به پیشواز جنگ و تحریم است، برویم؛ چراکه می خواهیم زندگی کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
کد N1692841

وبگردی