آفتاب

گاف عجیب: هادی نوروزی و مهرداد اولادی از قالیباف حمایت کردند؟!/ سیل برائت وزرشکاران از قالیباف!

گاف عجیب: هادی نوروزی و مهرداد اولادی از قالیباف حمایت کردند؟!/ سیل برائت وزرشکاران از قالیباف!

در فضای خیلی مجازی، نام هادی نوروزی و مهرداد اولادی در لیست ورزشکاران حامی قالیباف درج شده بود. وجود نام این دو ورزشکار درگذشته در لیست حامیان قالیباف، تازه اول حاشیه ها بود. نام های لیست، یکی یکی شروع کردند به تکذیب...

در فضای خیلی مجازی، نام هادی نوروزی و مهرداد اولادی در لیست ورزشکاران حامی قالیباف درج شده بود. وجود نام این دو ورزشکار درگذشته در لیست حامیان قالیباف، تازه اول حاشیه ها بود. نام های لیست، یکی یکی شروع کردند به تکذیب... 


به گزارش آفتاب، شهروند در این باره نوشت: در روزهاي اخير، انتخابات رياست‌جمهوري به سوژه داغي در فضاي مجازي تبديل شده است. بسياري از مردم مشتاقانه، مناظره‌ها و برنامه‌هاي انتخاباتي كانديداها را تماشا مي‌كنند تا كانديداي اصلح را انتخاب كرده و روز 29 ارديبهشت به او راي دهند. فضاي مجازي نيز اين روزها از اين قافله جا نمانده است . تمام كانديداها تلاش مي‌كنند تا از طريق آن، برنامه‌هاي انتخاباتي‌شان را تشريح كنند. 


هرچند كه غير از حسن روحاني، هنوز هيچ‌يك از كانديداها برنامه‌هاي ورزشي خود را ارائه نكرده‌اند اما در دو روز گذشته، فهرستي از اسامي ورزشكاران منتشر شد كه آن‌ها را حامي محمدباقر قاليباف معرفي مي‌كرد. اين نخستين‌بار نيست كه توسط برخي از نام ورزشكاران و هنرمندان براي افزايش محبوبيت كانديداها نزد مردم، سوء استفاده مي‌شود. 


پيش از اين نيز محمود احمدي‌نژاد از نام استاد عزت‌ا... انتظامي براي نشان دادن مقبوليت خود در جامعه استفاده كرده بود. نكته جالب در فهرست منتشر شده، درج نام هادي نوروزي و مهرداد اولادي به عنوان حاميان شهردار تهران بود؛ اتفاقي كه تعجب بسياري را در پي داشت. با توجه به انتشار اين قبيل فهرست‌ها، با ورزشكاراني كه حامي محمدباقر قاليباف هستند، تماس گرفتيم تا نظر آن‌ها را بدانيم كه واكنش اين افراد را در ادامه مي‌خوانيد.


ابراهيم جوادي
پيشكسوت كشتي آزاد


من حمايت خودم از محمدباقر قاليباف، شهردار تهران را تكذيب مي‌كنم. هيچ تماسي با من در اين باره گرفته نشد و نمي‌دانم چرا نامم را در اين فهرست قرار داده‌اند. من هيچ صحبتي در اين باره نكرده‌ام و اميدوارم چنين بي‌اخلاقي‌هايي در شبكه‌هاي اجتماعي رونق نگيرد. فكر مي‌كنم ستاد قاليباف نيز مثل خودشان است وتعجب مي‌كنم كه اين اقدام بدون هماهنگي با ما صورت گرفته است. در حال حاضر در شوك هستم و اميدوارم قاليباف دست از اين مظلوم‌نمايي‌ها بر دارد. در پايان به شدت حمايت ازقاليباف را تكذيب مي‌كنم و معتقدم مردم جواب چنين بي‌اخلاقي‌هايي را خواهند داد.


حسين اوجاقي
قهرمان ووشو


در روزهاي اخير شايعات زيادي در گروه‌ها و كانال‌هاي تلگرامي منتشر شده است اما آنچه در اين ميان مهم به نظر مي‌رسد، استفاده از نام من به عنوان يكي از حاميان محمد باقر قاليباف، كانديداي رياست جمهوري كشورمان است.بايد بگويم كه من نه امروز و در گذشته و نه در آينده، علاقه‌اي به حمايت از كانديداي خاصي ندارم و فكر نمي‌كنم انتشار نام من به عنوان يكي از حاميان ايشان كار جالبي باشد. من سرگرم ورزش هستم و به هيچ عنوان وارد مسائل سياسي نخواهم شد. اميدوارم انتخابات پيش رو با حضور مردم به بهترين شكل ممكن برگزار شود.


رضا يزداني
كاپيتان تيم ملي كشتي


انتشار خيالي نام ورزشكاران در گروه‌ها و كانال‌هاي تلگرامي اقدامي زيبنده نيست و با منتشر كنندگان آن بايد به شدت برخورد شود. متاسفانه نام من نيز جزو افرادي بود كه از آن‌ها به عنوان حاميان محمد باقر قاليباف نام برده شد. در حالي كه هيچ‌گونه تماس يا هماهنگي با من انجام نشده است. اميدوارم افرادي كه اين اقدام را انجام داده‌اند پاسخگو باشند. من از شخص خاصي در انتخابات حمايت نكرده‌ام و به احتمال فراوان حمايتي نيز نخواهم كرد. ما ورزشكار هستيم و وارد بازي‌هاي سياسي نمي‌شويم. اميدوارم به چنين بي‌اخلاقي‌هايي ادامه ندهند و اجازه بدهند ما تمركزمان روي ورزش باشد.


عليرضا رضايي
پيشكسوت كشتي آزاد
نام من جزو افرادي بود كه در فهرست حاميان محمدباقر قاليباف، شهردار محترم تهران منتشر شد. اتفاقي كه نمي‌توانم دليلي براي آن پيدا كنم. لازم به گفتن است كه تاکنون از هیچ فردی حمایت نکرده‌ام و اینکه گفته می‌شود من حامی کاندیدای خاصی هستم را تکذیب می کنم. این مورد مربوط به دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری بود که متاسفانه بدون هماهنگی باز نشر داده شده است. در اين باره بايد بگويم كه در حال حاضر تصميم به حمايت از شخص خاصي ندارم و سوءاستفاده از نامم را در برخي گروه‌هاي تلگرامي پيگيري خواهم كرد تا از تكرار آن پرهيز شود.


عليرضا نصر‌آزاداني
ملي‌پوش تكواندو


متاسفانه در روزهاي اخير شاهد بودم كه نام من را در فهرست حاميان يكي از كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري منتشر كردند؛ اتفاقي كه به نظر من چندان اخلاقي نيست. از اين طريق اعلام مي‌كنم كه نام من جايي در اين فهرست خيالي ندارد و نمي‌دانم چه كسي آن را منتشر كرده است.


لازم به گفتن است كه تصميم ندارم در شرايط فعلي از شخص خاصي حمايت كنم و بايد صبر كنم تا پس از پايان برنامه‌هايم در اين باره تصميم بگيرم. آنچه قطعي است اين است كه در روزهاي اخير نه از قاليباف و نه شخص ديگري حمايتي نكرده‌ام.


فرشاد پيوس
پيشكسوت فوتبال


از خبرنگاران و دوستانم شنيدم كه نام من را در فهرست ورزشكاران حامي محمدباقر قاليباف، شهردار محترم تهران قرار داده‌اند در حالي كه برخلاف آنچه از برخی ستادهای انتخاباتی اعلام شده است، بنده از هیچ کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده‌ام و نمی‌دانم چرا نام من را در این فهرست قرار داده‌اند. فقط امیدوارم انتخابات در نهایت آرامش و باشکوه هرچه تمام‌تر و مشارکت هر چه بیشتر مردم برگزار شود و اميدوارم شاهد سربلندی ایران اسلامی باشیم. همچنين معتقدم نبايد از نام من يا هر ورزشكار ديگري براي افزايش محبوبيت استفاده كرد و اميدوارم شاهد تكرار اين رفتارها نباشم.


كميل قاسمي
ملي‌پوش كشتي آزاد


از انتشار نامم به عنوان يكي از حاميان محمد باقر قاليباف، يكي از كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري تعجب كردم. تاکنون از هیچ فردی حمایت نکرده‌ام و اینکه گفته می‌شود من حامی کاندیدای خاصی هستم را تکذیب می‌کنم. از تمامی ستادهای تبلیغاتی اين کاندیدای محترم ریاست جمهوری درخواست دارم بدون هماهنگی و اطلاع، از نام ورزشکاران در فهرست خود استفاده و بهره برداری نکنند و اميدوارم چنين اتفاقي در آينده رخ ندهد. حضور مردم در اين انتخابات مي‌تواند سرنوشت آينده كشورمان را رقم بزند. استفاده از نام ورزشكاران در فهرست‌هاي منتشر شده بدون هماهنگي با آن‌ها اقدامي تعجب‌برانگيز است.


ميرشاد ماجدي
سرپرست پيشين استقلال


از انتشار نامم به عنوان يكي از حاميان محمدباقر قاليباف، تعجب كردم و نمي‌دانم چه كسي نام من را در اين فهرست قرار داده است. در طول زندگي‌ام همواره ترجيح داده‌ام كه در مسائل سياسي دخالتي نداشته باشم و حقيقتش را بخواهيد نمي‌دانم چه كسي چنين كاري را انجام داده است. من نه از شهردار تهران و نه از شخص ديگري حمايت نمي‌كنم و با منتشركنندگان اين فهرست به شدت برخورد خواهم كرد. بازي با افكار عمومي و حيثيت افراد به هر قيمتي، اتفاق جالبي نيست و بايد با آن برخورد شود. اميدوارم انتخابات باشكوهي را در پيش داشته باشيم.


محمدرضا طالقاني
پيشكسوت كشتي


من از جمله افرادي هستم كه هيچ‌گاه در انتخابات حامي شخص خاصي نبوده‌ام. به دليل آنكه معتقدم ورزشكاران نبايد وارد برنامه‌ها و كارزارهاي سياسي شوند تا بتوانند روي كار خود تمركز كنند. آنچه لازم به گفتن است اين است كه من با تمام اين كانديداها دوست هستم. مصطفي هاشمي‌طبا سال‌ها يار نزديك من بوده است. ميرسليم يكي از دوستان نزديكم است و حسن روحاني زحمت زيادي براي ورزش ما كشيده است. محمد باقر قاليباف نيز كمك بسياري به ما كرد اما من صلاح مي‌دانم كه در انتخابات پيش رو از شخص خاصي حمايت نكنم و تصميم‌گيري در اين باره را به مردم بسپارم.


برادر مهرداد اولادي
بازيكن فقيد فوتبال


نام برادر من در فهرست افرادي كه از محمد باقر قاليباف، شهردار تهران حمايت مي‌كنند، منتشر شده است. اتفاقي كه تعجب برانگیز است.نكته مهم اين است كه چنین موضوعی رخ داده و در فضای رسانه‌ای و مجازی بازتاب زيادي داشته است. از طرف خانواده اولادي اعلام می‌كنم هیچ حمایتی از کاندیدایی نداشته‌ایم. ما همچون مردم در انتخابات شرکت می‌کنیم و امیدواریم این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم همراه باشد؛ اتفاقي كه مي‌تواند سرنوشت آينده كشورمان را رقم بزند و بدون‌شك براي هريك از ما واقعه مهمي محسوب مي‌شود. در پايان اميدوارم از نام اولادي سوءاستفاده نشود.


خانواده هادي نوروزي
بازيكن فقيد فوتبال


براساس شنيده‌هاي‌مان در کانال‌های ستاد انتخاباتی برخی کاندیداها و در فهرست اعلام حمایت ورزشکاران، نام هادی عزیزمان نیز به عنوان حامی اعلام شده است. از آنجا که او در قید حیات نیستند تصور می شود که خانواده نوروزی اعلام حمایت کرده اند. در این باره باید بگوییم هادی خدابیامرز علاقه‌ای به مسائل سیاسی نداشت و ما نیز هیچ اعلام حمایتی از کاندیدایی نداشته و نخواهیم داشت ولی امیدواریم این انتخابات با مشارکت هر چه بیشتر مردم و باشکوه برگزار شود و شخصي كه شايسته‌تر است،‌ راي بياورد. آنچه قطعي است اين است كه خانواده نوروزي از شخص خاصي حمايت نخواهد كرد.


ندا زارع
مربي تكواندو


متاسفانه در روزهاي گذشته نام من را به عنوان يكي از حاميان محمد باقر قاليباف در انتخابات پيش رو عنوان كرده‌اند. نمي‌دانم اين اقدام كار كدام گروه سياسي است اما به طور قطع از آن‌ها شكايت خواهم كرد تا از نام هيچ ورزشكاري سوءاستفاده نشود. با بررسي‌هايي كه انجام داده‌ام، تصميم گرفتم نه به قاليباف بلكه به حسن روحاني راي بدهم زيرا به نظرم اقدامات مفيدي براي ورزشكاران انجام داده است. در پايان ضمن ابراز تاسف از انتشار نامم در فهرست حاميان شهردار تهران، اميدوارم انتخابات پر شوري را به نظاره بنشينيم و بي‌اخلاقي‌ها را به سرعت پايان بدهيم. 


قانون
کد N1692314

وبگردی