آفتاب

شرکت گرما آفرین ایساتیس با بیش از ۲۰۰ نیرو در حال فعالیت است

شرکت گرما آفرین ایساتیس با بیش از ۲۰۰ نیرو در حال فعالیت است

مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها در خصوص تعطیلی شرکت گرما آفرین ایساتیس را تکذیب کرد و از فعال بودن این واحد تولیدی با بیش از ۲۰۰ نیرو خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس هاشمی به خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها تحت عنوان «اسامی ۱۲۴ کارخانه و شرکتی که در سال ۹۵ تعطیل و یا زیانده شده اند» در خصوص تعطیلی شرکت گرما آفرین ایستاتیس با ارایه توضیحاتی واکنش نشان داد.

وی اشاره به آغاز فعالیت شرکت گرما آفرین ایساتیس با اشتغالزایی ۵۰۷ نفر در زمینه تولید رادیاتور پنلی فولادی و پکیج گرمایشی دیواری در مجموعه ای مدرن در شهرک صنعتی یزد، اظهار کرد: به خاطر حجم انبوه سرمایه گذاری در حوزه ساخت کارخانه های جدید و خرید ماشین آلات ساخت ایتالیا و به دنبال آن رکود موجود در بازار و کاهش فروش محصولات، نقدینگی شرکت دچار چالش شده و در نتیجه این واحد تولیدی مجبور به تعطیلی خطوط تولید و تعدیل نیروی انسانی خود در نیمه اول سال ۹۵ گردید.
هاشمی تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد را گام مهمی در جهت فعال سازی مجدد این واحد تولیدی دانست و در این باره گفت: به منظور فعال سازی مجدد واحد، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد تشکیل و مقرر شد وثایق مازاد مذکور نزد بانک ملت آزاد شود و تسهیلات مصوب از طریق بانک صادرات به واحد پرداخت گردد.
مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر فعال بودن این واحد تولیدی، عنوان کرد: در حال حاضر شرکت گرما آفرین ایساتیس با تزریق نقدینگی طی هفت ماه گذشته در زمینه تولید رادیاتور پنلی فولادی و پکیج گرمایشی دیواری با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در حال فعالیت است.
کد N1692003

وبگردی