آفتاب

برگزاری چهاردهمین همایش مهندسی معدن در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری چهاردهمین همایش مهندسی معدن در دانشگاه امیرکبیر

تهران- ایرنا- چهاردهمین همایش علمی مهندسی معدن به مناسبت بزرگداشت هفته معدن و روز مهندسی معدن اول خرداد ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن این دانشگاه با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی معدن «چهاردهمین همایش علمی مهندسی معدن» را برگزار می کند.
پنل تخصصی «معدنکاری و چالش های پیش رو» با حضور مسئولان و متخصصان معدنی با جلسه پرسش و پاسخ در حاشیه این همایش برپا می شود و از پیشکسوتان، استادان، دانشجویان برتر و معدنکاران نیز تجلیل خواهد شد.
چهاردهمین همایش علمی مهندسی معدن که به عنوان قدیمی ترین گردهمایی دانشجویی معدنی کل کشور شناخته می شود با برگزاری کارگاه های تخصصی، در نوبت بعدازظهر رویداد به کار خود پایان خواهد داد.
در این رویداد جمع کثیری از دانشجویان سراسر کشور با صنعت‌گران، معدنکاران و قانون گزاران این رشته‌ مهندسی هر چه بیشتر آشنا شده و مشکلات و مسائل خود را بیان می‌دارند.
در این گردهمایی همچنین همه ساله از مدیران و مهندسان برتر کشوری، کارگران برترعرصه معدن، دانشجویان برتر هر ورودی نیز قدردانی می شود که خود باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان تمامی فعالان عرصه معدن خواهد شد.
اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندس معدن به عنوان تنها نماینده رسمی دانشجویان این رشته که به تازگی زیر نظر وزارت علوم، فناوری و تحقیقات فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان یکی از اصلی ترین همکاران چهاردهمین همایش علمی مهندسی معدن کار خود را در عرصه‌ معدنکاری کشور شروع کرده است که در چهاردهمین دوره همایش علمی مهندسی معدن به دانشجویان و معدنکاران معرفی خواهد شد.
علمی**1055**1440
دریافت کننده: زینب کارگر ** انتشار: گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me
کد N1690995

وبگردی