آفتاب
امیر پروین حسینی در گفتگو با مهر:

بررسی چند فیلمنامه کمدی/ تولید سریال در نمایش خانگی ضرر است

بررسی چند فیلمنامه کمدی/ تولید سریال در نمایش خانگی ضرر است

امیر پروین‌حسینی معتقد است ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی مقرون به صرفه نیست و این روزها مشغول بررسی چند فیلمنامه کمدی سینمایی است.

امیر پروین‌حسینی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های خود در حوزه سینما گفت: در حال حاضر هیچ پروژه ای که در مرحله فیلمبرداری و یا حتی پیش تولید باشد در دست ندارم و این روزها در حال بررسی چندین فیلمنامه کمدی هستم تا در صورت امکان یکی از این طرح ها را برای تولید آماده می کنیم.

وی ادامه داد: اکثر فیلمنامه هایی که در دست دارم پروژه های سینمایی است و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید سریال در شبکه نمایش خانگی ندارم. البته معتقدم در حال حاضر تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی تنها به ضرر تهیه کننده است.

کارگردان سریال شبکه نمایش خانگی «ساخت ایران» توضیح داد: با توجه به اینکه من به عنوان یک تهیه کننده بخش خصوصی، نگاه اقتصادی به تولید در سینما دارم و به دنبال بازگشت سرمایه هستم در نتیجه نمی توانم مانند دیگر تهیه کنندگانی که چگونگی فروش سریال ها در شبکه نمایش خانگی برای آنها اهمیت ندارد، دست به تولید یک سریال بزنم.

وی تاکید کرد: البته در صورتی که شرایط به گونه ای پیش رود که سریال های شبکه نمایش خانگی به سوددهی برسد، من نیز دوباره در این عرصه ورود پیدا خواهم کرد اما آنچه که می دانم این است که همه سریال هایی که این روزها وارد شبکه نمایش خانگی می شود با ضرر مالی همراه است.

پروین حسینی در پایان گفت: متاسفانه کیفیت فیلمنامه های سینمایی در حوزه های مختلف بسیار پایین است. حتی فیلم هایی که در گیشه موفق هستند از نظر فیلمنامه قابل دفاعی نیستند و همین مساله سبب شده است تا سینما در این بخش دچار ضعف شود.

عکس کنار خبر از امیرحسین غضنفری است.

کد N1690929

وبگردی