آفتاب

«صبر و پیروزی» آیت الله هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه کتاب عرضه شد

«صبر و پیروزی» آیت الله هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه کتاب عرضه شد

امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علاوه بر فروش کتاب جدید خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، مکانی نیز برای یادبود او ترتیب داده شده و تصاویر بسیاری از دوره‌های مختلف زندگی هاشمی، به همراه مجموعه آثارش در آنجا عرضه شده است.

عماد هاشمی، مدیرعامل دفتر نشر معارف انقلاب(ناشر تخصصی آثار آیت الله هاشمی) با اعلام این خبر گفت: ما امسال در سالنA۳  ، راهروی دوم، غرفه شماره ۶۳  استقرار داریم و طبق روال سنوات گذشته، پذیرای علاقمندان تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم و جدیدترین آثار منتشر شده آیت الله هاشمی را در آنجا عرضه می‌کنیم.

وی افزود: امسال غیر از کتاب کارنامه و خاطرات سال ۱۳۷۳ که با عنوان "صبر و پیروز"، چاپ شده، کتاب دیگری با عنوان"روزها و روزگاران سخت"، شامل بخش دوم خاطرات دوران دفاع مقدس، با عنوان فرعی "جنگ ایران و عراق به روایت فرماندهی عالی جنگ" که توسط آقای عباس بشیری، گردآوری و آماده شده است، را در غرفه دفتر نشر معارف انقلاب عرضه می‌کنیم. این کتاب از مجموعه تاریخ شفاهی عصر انقلاب و جمهوری اسلامی، توسط دفتر نشر معارف انقلاب به زیور طبع آراسته شده است.

عماد هاشمی با قدردانی از تلاش مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص برپایی غرفه یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه کتاب، عنوان کرد: امسال برگزار کنندگان نمایشگاه، برای آشنایی بیشتر بازدیدگان نمایشگاه با زندگی و آثار قلمی آقای هاشمی رفسنجانی، این بخش را در حاشیه نمایشگاه ایجاد کردند که شامل مرور تصویری زندگی و مبارزات ایشان در دوره‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اسلامی و همچنین مجموعه آثار ایشان در سال‌های مختلف حیاتشان، گردآوری و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

کتاب "صبر و پیروزی"، کارنامه و خاطرات سال ۱۳۷۳  به اهتمام عماد هاشمی آماده شده و اولین کتاب خاطراتی است که بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انتشار پیدا می‌کند. این کتاب در ۸۰۰ صفحه و قیمت ۴۵  هزار تومان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به علاقمندان تاریخ انقلاب اسلامی عرضه شده است.

کد N1690011

وبگردی