آفتاب

پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان در استان کرمانشاه منسجم و قوی است

پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان در استان کرمانشاه منسجم و قوی است

کرمانشاه- ایرنا- اعضای هیات رئیسه ستاد اصلاح طلبان حسن روحانی در استان کرمانشاه به منظور اعلام برنامه های این ستاد در استان روز سه شنبه نشستی خبری با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار کردند و گفتند که پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان در استان منسجم و قوی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این افراد راه اندازی ستاد انتخاباتی روحانی از سوی اصلاح طلبان در استان کرمانشاه را حضور جریان با هویت و ریشه دار اصلاحات در عرصه انتخابات و استفاده از ظرفیت فراوان این جریان در جامعه ذکر کردند.

** خلق حماسه ای دیگر در انتخابات با حضور گسترده مردم
رئیس ستاد اصلاح طلبان روحانی در استان کرمانشاه در این نشست خبری با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار امیدواری کرد با مشارکت مردم حماسه دیگری در کشور اتفاق بیافتد و از این طریق مردمی بودن نظام را به تمام دنیا و بخصوص دشمنان اعلام کنیم.
منصور سرمست با بیان اینکه جبهه اصلاحات به 2 دلیل اقدام به برپایی ستاد انتخاباتی روحانی در استان کرده است، افزود: یکی اینکه جریان اصلاحات می خواهد با هویت و پرچم خود در این انتخابات نیز همانند انتخابات های قبلی حضور داشته باشد و دیگری اینکه از ظرفیت های اصلاح طلبان در جهت کمک به کاندیدای مورد حمایت خود استفاده کنند.
او تلاش اصلاح طلبان را جلب مشارکت مردم و دعوت آنها به حضور در انتخابات ذکر کرد و افزود: تشریح دستاوردهای و عملکرد دولت به زبان ساده به مردم یکی از راهکارهای جذب مشارکت مردم در انتخابات است تا مردم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.
او با بیان اینکه انتخابات این دوره ریاست جمهوری رقابتی سنگین، پیچیده و تنگاتنگ است، گفت: احزاب و گروه های سیاسی باید زمینه های مشارکت مردم را فراهم کنند.
او با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه با توجه به تجارب گذشته و ارزیابی انتخابات گذشته بدنه اجتماعی طرفدار اصلاح طلبان است، افزود: پایگاه اصلاح طلبان در استان کرمانشاه منسجم و قوی است.

** زدودن نگاه امنیتی از مناطق قومی مذهبی دستاورد دولت تدبیر و امید
نائب رئیس و سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه جریان اصلاحات یک ظرفیت بسیار خوب در کشور است تاکید کرد که این ظرفیت نباید مغفول بماند بلکه در راستای اهداف و برنامه های این جریان باید از آن استفاده کرد.
حمیدرضا صمدی در ادامه با بیان اینکه جریان اصلاحات در انتخابات این دوره همانند سال 92 همچنان از آقای روحانی حمایت می کند، افزود: از آنجایی که طرفداران آقای روحانی فراتر از اصلاح طلبان هستند از این رو از تعدد ستادها برای او استقبال می کنیم.
او اصلاحات را یک جریان با هویت و ریشه دار دانست و گفت: هدف همه ما حمایت از آقای روحانی است و از این رو همه می توانند برای دکتر روحانی ستاد بزنند و تعدد ستادها اشکالی ندارد.
او در پاسخ به سوالی در مورد ارایه لیست از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات شوراهای اسلامی در استان کرمانشاه نیز گفت: تاکنون در هیات رئیسه به جمع بندی برای ارائه لیست نرسیده ایم و قرار است جلساتی در این باره برگزار کنیم و نتیجه نهایی را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم می رسانیم.
وی همچنین در ارتباط با انعکاس مطالبات مردم کرمانشاه از سوی ستاد اصلاح طلبان روحانی در استان گفت: تمام تلاش خود را برای انعکاس مطالبات مردم به مسئولان به کار می بریم .
او یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید را زدودن نگاه امنیتی در مناطق قومی و مذهبی کشور دانست و گفت: بکارگیری اقوام و مذاهب در مناصب دولتی از دیگر دستاوردهای دولت روحانی است.
او همچنین اظهار کرد که روحانی بسیاری از وعده های خود را محقق کرده و آنچه که محقق نشده در اختیار دولت نیست.

**تعدد ستادهای روحانی در استان مفید و ضروری است
مسئول امور استان های ستاد اصلاح طلبان روحانی در استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه ستاد اصلاح طلبان برای همپوشانی با ستاد مرکزی روحانی راه اندازی شده است، گفت: در برخی از شهرستان های استان اصلاح طلبان به ستاد مرکزی روحانی ورود نکرده اند و از این رو در این شهرستان ها ستاد اصلاح طلبان را راه اندازی کرده ایم.
ابراهیم فتاحی، ابراز ماهیت اطلاح طلبی و اینکه این جریان سیاسی باید در همه عرصه ها وجود داشته باشد را از اهداف راه اندازی ستاد اصلاح طلبان در استان کرمانشاه ذکر کرد و گفت: وجود ستادهای متعدد روحانی در استان کرمانشاه نه تنها اشکالی ندارد بلکه مفید و ضروری است.
او به تشکیل شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان کرمانشاه از چند ماه قبل نیز اشاره کرد و افزود: فعالیت این ستاد تنها منوط به دوران انتخابات نیست و می خواهیم فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه دهیم.
ستاد اصلاح طلبان روحانی در استان کرمانشاه سه شنبه شب با حضور اعضای هیات رئیسه ستاد و جمعی از اصلاح طلبان و هواداران روحانی در بلوار شهید بهشتی کرمانشاه افتتاح شد.
این سومین ستاد حامیان روحانی در استان کرمانشاه است که راه اندازی می شود.
پیش از این ستاد مرکزی حسن روحانی به ریاست محمدرضا صحرایی از استادان دانشگاه رازی و از اصلاح طلبان استان کرمانشاه راه اندازی شده بود.
همچنین حزب اعتدال و توسعه نیز برای حمایت از روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمانشاه ستاد انتخاباتی برپا کرده و ریاست آن را بر عهده عبدالرضا شعبانی شهردار سابق کرمانشاه و از فعالان اصلاح طلب این شهر گذاشته است.
8066 / 3033 / 1876
خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:غلامرضا مالک زاده
کد N1688854

وبگردی