آفتاب

لیگ دسته اول بسکتبال/ قطران کاوه گرگان مغلوب مهرام تهران شد

لیگ دسته اول بسکتبال/ قطران کاوه گرگان مغلوب مهرام تهران شد

گرگان - ایرنا - در نخستین بازی از دیدارهای فینال رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور، عصر سه شنبه تیم 'قطران کاوه گرگان' مغلوب 'مهرام تهران' شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت جواد مرادی به عنوان سرداور به همراه ابراهیم عباس زاده و مهران کیش به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید خمجانی برگزار شد، تیم قطران کاوه با نتیجه 65 بر 58 بازی را به میهمان خود واگذار کرد.
در این بازی یاران قطران کاوه که با هدایت صالح مخدومی به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه علی صادقی، صابر مخدومی، رهام کبیر، محمدامین کمالوند و مسعود هنرور به میدان آمده بودند، در کوارتر سوم با نتیجه 21 بر 18 حریف را شکست دادند، اما در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 17 بر 14 و 20 بر 13 بازی را واگذار کردند و در کوارتر چهارم 2 تیم به امتیاز تساوی 10 بر 10 رسیدند.
بازیکنان تیم مهرام تهران با هدایت علی آرزومندی به عنوان سرمربی با ترکیب اولیه علی شهپری، نوید رضائی فر، علی نصیری، صمد نیکخواه بهرامی و امیرحسین خندان پور وارد زمین شدند.
قبل از آغاز این دیدار تماشاگران حاضر در سالن، طرح موزائیک با آرم و نوشته کلمه 'گرگان' به صورت لاتین (GORGAN) را به نمایش گذاشتند.
در این دیدار بعد از مدت ها سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان شاهد استقبال خوب تماشاگران بود.
به گزارش ایرنا تیم های قطران کاوه و مهرام باید روز شنبه هفته آینده 16 اردیبهشت ماه برای برگزاری دومین دیدار در تهران به مصاف هم بروند که در صورت برتری تیم مهرام، این تیم قهرمان لیگ دسته اول خواهد شد و در صورت برتری تیم گرگان در بازی روز شنبه، برای مشخص شدن قهرمان لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور، دیدار سوم روز یکشنبه 17 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دیدار رده بندی رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، بین تیم های پتروشیمی بندرامام و رعدپدافند دزفول برگزار می شود.
تیم های مهرام تهران، قطران کاوه گرگان، پتروشیمی بندرامام و رعدپدافند دزفول با راهیابی به مرحله نیمه نهائی رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر برای فصل 97 - 96 را دریافت کرده اند.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: عباسعلی نقی یان
کد N1688758

وبگردی