آفتاب

جزئیات جدید از آتش‌سوزی در خیابان شریعتی/ علت حادثه چه بود؟

جزئیات جدید از آتش‌سوزی در خیابان شریعتی/ علت حادثه چه بود؟

جوی حاشیه خیابان دکتر شریعتی و خیابان پلیس مجموعا به طول تقریبی یک‌ هزار متر به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد. شعله‌های آتش در زمان کوتاه در مسیر خیابان و داخل جوی آب گسترش یافت و به ١٠ دستگاه خودرو سواری پارک‌شده و همچنین تابلوها و... سرایت کرد.

مدیر منطقه شش عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیات بیشتری از آتش‌سوزی زنجیره‌ای ١٠ خودرو در خیابان پلیس تهران اعلام کرد. مرتضی بهروز گفت: آتش‌سوزی گسترده در خیابان دکتر شریعتی، آتش‌نشانان پنج ایستگاه آتش‌نشانی را به محل حادثه کشاند. 

وی بیان کرد: با اعلام این حادثه به سامانه ١٢٥ از سوی شهروندان، نیروهای آتش‌نشانی پنج ایستگاه آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت ١٢:٤٠ ظهر يكشنبه به خیابان دکتر شریعتی، تقاطع خیابان پلیس رهسپار شدند. مدیر منطقه شش عملیات آتش‌نشانی تهران که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشت، دراین‌باره گفت: جوی حاشیه خیابان دکتر شریعتی و خیابان پلیس مجموعا به طول تقریبی یک‌ هزار متر به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد. وی افزود: شعله‌های آتش در زمان کوتاه در مسیر خیابان و داخل جوی آب گسترش یافت و به ١٠ دستگاه خودرو سواری پارک‌شده و همچنین تابلوها و سایه‌بان‌های چندین فروشگاه در مجاورت جوی آب سرایت کرد. بهروز ادامه داد: در بخشی از جوی آب که سرپوشیده بود، آتش از دریچه‌های کانال‌ها به شدت به بیرون زبانه می‌کشید و قسمت‌های روباز هم کاملا شعله‌ور بود. مدیر منطقه شش عملیات آتش‌نشانی تهران افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبرسانی از چندین نقطه مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و با تلاش فراوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آتش‌سوزی را کاملا خاموش و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری كردند. به گفته وی خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی بر جای ماند. سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش‌سوزی را  ریختن مواد ‌قابل‌اشتعال‌‌ اعلام کرد در حالی که مرکز اورژانس تهران علت این حادثه را واژگونی تانکر بنزین و ریختن این مواد قابل اشتعال در جوی آب و در حوالی یک پمپ‌بنزین در خیابان پلیس اعلام کرد. 
کد N1688182

وبگردی