آفتاب

تاکید بر تولید ملی زمینه برخورداری از حقوق شایسته کارگران را فراهم می‌سازد

تاکید بر تولید ملی زمینه برخورداری از حقوق شایسته کارگران را فراهم می‌سازد

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت مقام مجاهدانی است که با اراده و روحیه خستگی ناپذیر خود برای شکوفایی و ارتقای جایگاه ارزشمند ایران اسلامی تلاش می‌کنند

به گزارش ایلنا در متن پیام دکتر معظمی آمده است :

کارگر ، واژه مقدس و ارزشمند قاموس بشری به ویژه فرهنگ دینی و ملی ماست که مصادیق آن سرمایه‌های گران قدری هستند که به وجودشان در عرصه تولید و صنعت کشور می‌بالیم و روز آنان را به همگان، به ویژه جامعه کارگری کشور تبریک می گویم .

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت مقام مجاهدانی است که با اراده و روحیه خستگی ناپذیر خود برای شکوفایی و ارتقای جایگاه ارزشمند ایران اسلامی تلاش می‌کنند تا خودکفایی را در همه عرصه‌ها و در سایه خودباوری تفسیر کنند ؛ بدون شک کارگران سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خود کفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می روند.

این قشر سازنده و خدوم در واقع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و تولید در کشور هستند و رکن اساسی توسعه اقتصادی کار و تلاش آنان است و تحقق آرمان‌های بزرگ کشور جز با کوشش پی گیر، تلاش مجدانه و اندیشه خلاق کارگران عزیز، میسر و مقدور نیست .

به همین مناسبت اینجانب ضمن عرض تبریک به کارگران عزیز ایران اسلامی بویژه کارگران خانواده بزرگ ایدرو امیدوارم که با سرلوحه قرار دادن فرمایش مقام معظم رهبری با تلاش مضاعف تمامی همکاران ارجمند شاهد تامین امنیت شغلی و معیشت کارگران و افزایش سطح رضایتمندی این عزیزان و ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به آنان باشیم و این مقوله هم جز تاکید بر تولید ملی مسیر نیست .

با تشکر مجدد از تلاش‌های همه کارگران پرتلاش این روز مبارک و فرخنده را به یکایک آنان تبریک می‌گویم و برای این عزیزان و خانواده شان بهروزی، سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.

منصور معظمی

رئیس هیات عامل سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران

 

کد N1687643

وبگردی