آفتاب

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:بازگشت به شرایط گذشته، فاجعه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:بازگشت به شرایط گذشته، فاجعه است

خرم آباد - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فرد ایرانی که شرایط اجتماعی و سیاسی حاکم بر کشور را در دولت قبل دیده است٬ حتی از فکر بازگشت به آن دوران نیز لرزه بر اندامش می افتد زیرا شرایط فاجعه باربود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی وکیلی یکشنبه شب در آیین افتتاح ستاد مرکزی حسن روحانی در شهرستان خرم آباد با بیان اینکه یکی از نامزدهای انتخاباتی در دوره گذشته خود یکی از منتقدان دولت نهم و دهم بود، افزود: امروز با کمال تعجب شاهد دمیده شدن روح همان شخص در کالبد این نامزد انتخابات هستیم.
وی گفت: در دولت گذشته کار ما به جایی رسیده بود که مجبور شدیم با پرچم جیبوتی برای صادر کردن نفت خود اقدام کنیم و اگر بخواهیم واقعگرایانه این مساله را بیان کنیم باید بگوییم که در آن زمان کشور را به صورت پارتیزانی اداره می کردیم.
وکیلی دادن وعده پرداخت یارانه های چندبرابر را توهین به شعور مردم دانست و اظهار کرد: تحقق این وعده ها با هیچ منطق اقتصادی سازگار نیست و بیان این مسائل چیزی جز خدعه و نیرنگ نیست.

** رای مردم به روحانی دلیلی بر نداشتن نقد به دولت تدبیر و امید نیست
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید عاری از ایراد و مشکل نیست، گفت: یکی از نقدها این است که دولت یازدهم دستاوردهای خود را مانند دولت قبل در بوق و کرنا نمی کند و این مساله در شرایط حساس کنونی زمینه سوء استفاده دیگران را فراهم می کند.
وی ادامه داد: مهمترین آماری که در دولت قبل ارائه شد٬ ایجاد 70 هزار شغل در سال بود اما دولت تدبیر و امید در حالی که به رقم 700 هزار شغل در سال رسیده اما از بیان آن خودداری می کند.
وکیلی برداشت بیشتر ایران از میدان های گازی مشترک با کشور قطر را یک اتفاق تاریخی خواند و گفت: متاسفانه این موضوع نیز در کشور از بازتاب رسانه ای بسیار ضعیفی برخوردار بود درصورتی که اگر این اتفاق در دولت قبل رخ می داد بارها و بارها در تبلیغات آنها ظهور و بروز پیدا می کرد.

** قطار اداره کشور به مسیر عقلانیت بازگشته است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پشتیبانی طیف های مختلف را از دلایل وجود عقلانیت در اداره دولت دانست و اظهار امیدواری کرد که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری٬ بر مسئله بازگشت کشور به فصل دروغ پردازی خط بطلان بکشند.
آیین افتتاح ستاد مرکزی حسن روحانی در شهرستان خرم آباد عصر یکشنبه با حضور مردم و برخی از مسئولان در خیابان انقلاب این شهرستان برگزار شد.
7264/3022 / 1876
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
کد N1687327

وبگردی