آفتاب

خروج سازمان تامین‌اجتماعی از حاشیه‌های دولت‌های نهم و دهم

خروج سازمان تامین‌اجتماعی از حاشیه‌های دولت‌های نهم و دهم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان در دولت یازدهم از حاشیه‌هایی که پیشتر در دولت نهم و دهم به آنها دچار شده بود خارج شد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نوربخش امروز در بندرعباس اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در این دوره اقدام به تدوین سند پنج ساله کرد و در طول دولت‌یازدهم میزان پرداختی به مستمری‌بگیران بیش از تورم بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید سازمان تامین‌اجتماعی توانست نسبت به پرداخت به‌موقع تعهدهای خود اقدام کند.

نوربخش با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: این سازمان در پروژه‌های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی شرکت کرده که یکی از آنها پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس است. این سازمان سعی کرده با آغاز واگذاری 70 شرکت به بخش‌خصوصی در توسعه اقتصاد ملی شرکت کند.

وی متذکر شد: طرح و فعالیت‌های آغازین اجرای پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به سال 83 در دولت هشتم باز می‌گردد و عملیات اجرایی آن در دولت نهم و دهم و یازدهم انجام شده که در دولت‌یازدهم با تجهیز منابع داخلی اجرایی شده است.

نوربخش گفت: اولین مرحله این پالایشگاه به‌عنوان بزرگترین پروژه خودکفایی بنزین کشور و یکی از سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی و خواسته مقام معظم رهبری است.

کد N1687297

وبگردی