آفتاب
با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران/

فازاول مجتمع اداری، آزمایشگاهی استاندارد گلستان به بهره‎برداری رسید

فازاول مجتمع اداری، آزمایشگاهی استاندارد گلستان به بهره‎برداری رسید

گرگان - ایرنا- فاز اول مجتمع اداری ،آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان گلستان روز یکشنبه با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در گرگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان در این مراسم گفت: احداث این مجتمع از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان است.
وی با بیان اینکه چهار پنجم ساخت این مجتمع در دولت تدبیر و امید انجام شد، افزود: اجرای این پروژه از سال 1388 در استان گلستان آغاز شده است.
مدیر کل استاندارد گلستان وسعت این ساختمان را بالغ بر 3 هزار و 300 متر مربع بیان کرد و اظهار داشت: این ساختمان در 5 طبقه احداث و بخش اداری آن هم اینک افتتاح شد.
فرمانی با بیان اینکه بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار برای این ساختمان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: تجهیز بخش آزمایشگاهی این ساختمان باقی مانده و با تامین اعتبارات تجهیز خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای تجهیز بخش تاسیسات 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم، افزود: هزینه تهیه زمین، آب، برق و گاز این مجتمع از اعتبارات استانی تامین شده است.
سفر نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به گلستان از شب گذشته آغاز و شرکت در شورای اداری استاندارد استان از دیگر برنامه های این سفر است.
3014/1648
خبرنگار : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
کد N1686932

وبگردی