آفتاب

واعظی به قالیباف: بگویید نتیجه این همه تراکم‌فروشی چه بود؟

واعظی به قالیباف: بگویید نتیجه این همه تراکم‌فروشی چه بود؟

عضو کابینه دولت یازدهم گفت: برخی نامزدها فکر می‌کنند مردم مطالعه، بررسی و مشورت نمی‌کنند و براساس شعار رأی می‌دهند، در صورتی که مردم عملکرد افراد را می‌بینند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت یازدهم، در گفتگو با خبرآنلاین درباره علت تمرکز نامزدهای رقیب روحانی بر مسائل اقتصادی و بی توجهی آنها به مسائل اجتماعی، سیاست خارجی، سیاست داخلی و فرهنگی گفت: آرامش فضای کشور از دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم است. دولت آقای روحانی توانست در طول چهار سال سیاست خارجی را ساماندهی کند، تحریم ها را بردارد، امنیت و آرامش را برای کشور و ملت فراهم آورد بنابراین وقتی رقبا نقاط قوت دولت را می بینند سراغ این حوزه ها نمی آیند. این خود نشانه موفقیت دولت یازدهم است.

وی افزود: اشتغال، معیشت مردم و تولید از جمله مسائلی است که دولت به عنوان اولویت جدی خود برای سال های 95 و 96 انتخاب کرد و دارد روی آن کار می کند، طبیعی است که نامزدهای رقیب هم روی این موضوع تمرکز کنند.

عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه در گذشته نیز آقای احمدی نژاد ایجاد سالی 2 میلیون شغل در کشور را وعده داد اما 8 سال گذشت و اتفاقی نیفتاد، یادآور شد: حالا رقبای آقای روحانی همین طور دارند شعار می دهند و مطالبی را بیان می کنند. البته هر نامزدی کارنامه ای دارد.

وی افزود: نامزدی که می گوید 5 میلیون شغل ایجاد می کنم، 2 برابر یارانه می دهم و به بازنشستگان فلان قدر کمک می کنم، یکی سئوال کند، او 12 سال در شهرداری تهران مسئولیت داشت، این همه تراکم و آسمان شهر را فروختند و این همه عوارض از مردم گرفتند، نتیجه اش این تهرانی است که داریم می بینیم. از سوی دیگر این همه طرح هایی که می دهند یک نمونه را بگویند کدامیک را در شهرداری اجرا کردند. همین الان بازنشستگان آتش نشانی و شهرداری چقدر حقوق می‌گیرند. با شعار که چیزی درست و مشکلی حل نمی شود.

وزیر ارتباطات گفت: مگر می توان بدون آنکه مجلس برنامه دولت را تصویب کند و محل تأمین اعتبارات مشخص نباشد کاری انجام داد؟ اینها فکر می کنند مردم مطالعه، بررسی و مشورت نمی کنند و براساس شعار رأی می دهند. در صورتی که مردم عملکرد افراد را می بینند.

وی ادامه داد: کاندیدای محترم دیگری می گوید می خواهم بیایم با فساد مبارزه کنم، خوب او 27 سال در قوه قضائیه بود، 10 سال ریاست بازرسی کل کشور را برعهده داشت، مبارزه با فساد باید آنجا انجام می شد. کارنامه آن زمانش را بیاورد و بگوید آن زمان این کارها را کردم و حالا این کارها را می خواهم انجام دهم.

وی افزود: جالب است اطرافیان، کارگزاران، تئورسین ها، مجریان و مسئولان ستاد آن نامزدها هم کسانی هستند که عملکردشان در گذشته کاملا روشن است.

واعظی تأکید کرد: اینکه می گویند دست دولت یازدهم در حوزه اقتصادی خالی است خیر این طور نیست، دست دولت در حوزه اقتصادی باز است، مقایسه عملکرد سال 95 با مدت های قبل مشخص می کند، دست دولت چقدر باز است. به محضی که تحریم ها برداشته و مقداری روابط خارجی تنظیم شد، تحول خیلی خوبی در شاخص های بخش خدمات، صنعت و کشاورزی به وجود آمد.

27214

کد N1686794

وبگردی