آفتاب

سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد: بازی امروز بازی مرگ و زندگی بود

سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد: بازی امروز بازی مرگ و زندگی بود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد گفت: بازی امروز این تیم با ماشین سازی تبریز بازی مرگ و زندگی بود.

به گزارش ایرنا، اکبر میثاقیان شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و سیاه جامگان مشهد در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در تبریز و تکرار خاطره خوش حدود چهار ساله در این شهر، افزود: بازی امروز برای ماندن در لیگ برتر برایمان حکم مرگ و زندگی داشت و خوشحالم که با یک برد شیرین تبریز را ترک می کنم.
وی با اشاره به استرس بیش از حد بازیکنانش و تحت فشار بودن این تیم اظهار کرد: بعد از گل می توانستیم گل های زیادی را بزنیم و با این حال از بازی بازیکنان تیمم راضی هستم و از زحمت های آن ها تشکر می کنم.
میثاقیان در ارتباط با پنالتی آخر بازی که داور برای تیم ماشین سازی گرفت، یادآوری کرد: دیگر ناامید شده بودم و داشتم میمردم که امام رضا(ع) کمک کرد و این پنالتی گل نشد.
وی گفت: معتقدم شانس جزئی از کار مربی است و امروز واقعا شانس آوردیم.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز نیز در این نشست با اشاره به بازی خوب بازیکنانش گفت: درست است بازی را باختیم ولی از بازیکنانم راضی هستم.
فرهاد کاظمی افزود: امیدوارم هواداران این تبم ما را با داشته هایمان قضاوت کنند زیرا ما 9 بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم.
وی در مورد از دست دادن موقعیت پنالتی توسط امین قاسمی نژاد اظهار کرد: نمی دانم چرا توپ را گل نکرد چون ما بیش از دهها بار توسط این بازیکن تمرین پنالتی کرده بودیم ولی امروز نتوانست از این فرصت بهره ببرد.
کاظمی ، ادامه داد: اگر مسئولان باشگاه ماشین سازی فکر کنند که می توانم برای این تیم ریشه دار تبریزی مثمر ثمر باشم باز در خدمت این تیم خواهم بود.
وی با اشاره به اینکه معتقدم 50 درصد بازی فوتبال را شانس رقم می زند، گفت: در آذربایجان به فوتبال پایه بها داده نمی شود.
تیم ماشین سازی تبریز با شکست یک بر صفر امروز مقابل مهمان مشهدی خود با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول ماند و تیم سیاه جامگان با توجه به برد صبای قم مقابل نفت تهران با 27 امتیاز همچنان در رده پانزدهم جای گرفت.
خبرنگار: مهدی آبسته ** انتشار دهنده: محمد عزیزی راد
9853/8023/518
کد N1686619

وبگردی