آفتاب

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز:نتیجه بازی عادلانه بود

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز:نتیجه بازی عادلانه بود

اهواز _ ایرنا _ سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اگر چه در این دیدار برتر از حریف خود بودیم اما در مجموع، نتیجه بازی عادلانه بود.

به گزارش ایرنا فراز کمالوند شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: هر دو تیم تلاش کردند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند هر چند موقعیت های گل ما به مراتب بیشتر از حریف بود.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به این که شرایط هر دو تیم در جدول به گونه ای بود که استرس نداشتند افزود: هر دو تیم بازی زیبایی ارائه دادند ولی کفه ترازو به سمت ما بیشتر بود.
وی با بیان این که شرایط آب و هوایی به شکلی بود که یک امتیاز برای ما راضی کننده بود افزود: ما تیم برتر میدان بودیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که آن ها تمام تلاش خود را انجام دادند.
کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا با تیم نفت آبادان مذاکره ای داشته است گفت: با توجه به این که هنوز مسابقات تمام نشده است بهتر است درباره بازی های لیگ صحبت کنیم.
وی عنوان کرد : در این بازی دروازه بان استقلال بسیار خوب کار کرد و فکر می کنم بهترین بازیکن میدان بود زیرا چندین موقعیت گلزنی ما را مهار کرد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده:محسن بهاروند
کد N1686617

وبگردی