آفتاب

شیرزاد: رای می‌دهیم تا عوام‌فریبان و دورغگویان جولان‌گر نشوند

شیرزاد: رای می‌دهیم تا عوام‌فریبان و دورغگویان جولان‌گر نشوند

یک فعال سیاس اصلاح‌طلب تاکید کرد: رای می‌دهم تا این راه نیمه طی شده به منزلگاه مطمئن منتهی شود تا ثابت کنم انتخاب ۹۲ گزینش راهبردی و عمیق بوده است تا ثابت کنم قیمت دل مردم یارانه سه برابری و وعده‌های سرخرمن نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمدشیرزاد نماینده مجلس ششم در اولین گردهمایی جوانان و دانشجویان حامی حسن روحانی بیان داشت: می‌خواهم رای دهم تا مشتی محکم بر دهان استبکار جهانی یا تیری بر چشم دشمن باشد نمی‌خواهم آسمان را به زمین بدوزم یا کاری کنم کارستان به دنبال هیچ جنبشی نیستم نمی‌خواهم مخالفان سیاسی‌ام را به خاک سیاه بنشانم و یا حال کسی را بگیرم آمده‌ام که زندگی کنم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: در انتخابات به دنبال کسی هستم که زندگی بهتری برایم رقم بزند آن هم نه فقط برای چهار سال و به قیمت حراج کردن ایران به کسی رای می‌دهم که ایران قابل زندگی‌تری را رقم بزند کسی که غبار یاس را از چهره بچه‌های ایران پاک کند و کسی که درهای امید را بگشاید .

شیرزاد در ادامه تاکید کرد که رای می‌دهم تا عوام فریبان و دورغگویان و جولان‌گر نشوند.

او در ادامه گفت: رای می‌دهم تا دروغ و دغل سکه رایج نباشد تا صداقت و راستی ارزش حاکم باشد رای می‌دهم تا چاه‌ها اندک آبی داشته باشند تا دریاچه ارومیه نمک‌زار نشود تا زاینده‌رود همواره جاری باشد تا کارون شور نشود تا آبی هامون آبی بماند تا بلوط‌های زاگرس افراشته بماند تا دماوند نماد عظمت ایران بماند .

شیرزاد گفت: رای می‌دهم تا شعارزدگان هست و نیست مملکت را فدای اثبات تحلیل‌های کم‌ارزش و تعصبات خشک خود نکنند تا ماجراجویان سفارت‌ها را تخریب نکنند.

شیرزاد در ادامه گفت: رای می‌دهم تا مصلحت مردم قهرمان ایران در مصلحت قدرت اولویت یابد تا خرد و تدبیر معیار تقسیم باشد تا جهانیان بدانند که ایرانیان مردمی صلح‌دوست و آرامش‌طلب‌اند و صلح و امنیت منطقه را به نفع خویش می دانند .

او در ادامه گفت:‌ رای می‌دهم تا در این جهان پر آشوب به این سرزمین گزندی نرسد تا ایرانیان در هر گوشه جهان سری بلند وسینه ستبر داشته باشند تا نام ایران با افتخار و عظمت همراه باشد نه خشنوت.

شیرزاد تاکید کرد: رای می‌دهم تا هر صبح کاسب سر کوچه‌ام با امید به برکت افروزی در مغازه را بگشاید تا کارگران زحم‌ کش سرزمینم حاصل عرق جبین خویش را برباد رفته ندانند تا کار و تلاش معیار دسترسی به موقعیت‌ها باشد نه رابطه‌ها نه وابستگی به جناح و تفکر خاص تا مدعیان مدیریت جهانی شعارهای ارزان را راهی سفرهای تهی نکنند تا چرخ صنعت بچرخد و تولیدات ایران دربازارهای جهان آبرومند باشند که ایران برای جهانگردان سرزمین‌های دور و نزدیک یادآور روزهای خوش مهمان‌نوازی مردمی خونگرم باشد تا نان سر سفره‌ام حاصل کشت و کار میهنم باشد تا برای اندکی رونق در اقتصاد چشم به راه عنایت بازار نفت نباشیم.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: رای می‌دهم تا قانون حاکم باشد و نشان دهم این منم که انتخاب می‌کنم رییس‌جمهور کیست تا اصولگرایان بدانند که حق ندارند صندلی‌های خود را حق انحصاری خویش بپندارند.

او افزود: رای می‌دهم تا مردمسالاری گام به گام در کشورم نهادینه شود تا جوانان و فرهیختگان لایق با اظهارنظری گزینشی کنار گذاشته نشوند تا شایستگی معیار ارتقا باشد نه نزدیکی به جریان خاص سیاسی.

شیرزاد در پایان تاکید کرد: به حسن روحانی رای می‌دهم به پاس جوانمردی به پاس ایستادگی بر سر پیمان و به پاس وفاداری که مردم به او رای دادند و اعتماد کردند به او که در سایه تدبیر و امید را زنده کرد به او که فضای تیره و تار تحریم و تهدید را به روشنای همزیستی با ملت‌های دیگر در کنار آبرو و عزتمندی ایران تبدیل کرد.

او خاطرنشان کرد:‌ به روحانی رای می‌دهم چرا که با اصلاح‌طلبان صادق بود و نشان داد دست دوستی‌اش صمیمی و گرم است رای می‌دهم تا این راه نیمه طی شده به منزلگاه مطمئن منتهی شود تا ثابت کنم انتخاب ۹۲ گزینش راهبردی و عمیق بوده است تا ثابت کنم قیمت دل مردم یارانه سه برابری و وعده‌های سرخرمن نیست.

کد N1686555

وبگردی