آفتاب

بیشتر کاندیداها برنامه ندارند/ نامزد موتلفه اصلح است

بیشتر کاندیداها برنامه ندارند/ نامزد موتلفه اصلح است

دبیرکل حزب موتلفه گفت: کاندیدای ما اصلح است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، دبیر کل حزب موتلفه در همایش انتخاباتی سید مصطفی میرسلیمدر ابتدای برنامه از اصلح بودن کاندیدای حزب متبوع خود گفت.

محمدنبی حبیبی مرامنامه و اساسنامه موتلفه را علت اصلی پایداری این حزب بعد از ۵۲ سال از تاسیس آن دانست.

او ادامه داد: آخرین ویرایش اساسنامه حزب در سال ۱۳۴۲ توسط شهید بهشتی انجام شد و موازین اسلامی در آن دیده شده است.

حبیبی تصریح کرد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری هر فردی که به ساختمان پاستور می‌رود از فردای آن روز تازه می‌پرسد چه کار کنیم ما این مساله را ۱۵ سال پیش حل کردیم و کارگروه‌های تخصصی تشکیل دادیم تا مشکلات کشور و اولویت‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

او ادامه داد: از طرف دیگر هر کسی که به ریاست جمهوری می‌رسد تازه می‌پرسد چه کسانی را در کجا قرار دهیم ما از ده سال پیش با نظر و همفکری دبیران استان‌ها بانک اطلاعاتی مدیران را تشکیل دادیم و الان می‌دانیم که چه کسی برای کجا مناسب است این بانک فارغ از هرگونه تعصب حزبی درست شده است.

در ادامه این برنامه حبیبی ضمن گلایه از برخی اظهارنظرها در مورد حزب‌بازی گفت: برخی از شخصیت‌های معتبر اظهار می‌کنند که موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری حزب بازی راه انداخته این در حالی است که ما در تمام برنامه‌های خود منحصرا به افراد حزب تکیه نکردیم و در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در پست‌ها از مدیران لایق استفاده خواهیم کرد.

در پایان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما با برنامه و مدیران قوی به میدان آمده‌ایم، اظهار داشت: معتقدیم خیلی از کاندیداهایی که امروز در رقابت‌های ریاست جمهوری هستند فاقد این دو عنصر اصلی هستند برهمین اساس کاندیدای ما اصلح است.

کد N1686509

وبگردی