آفتاب

لوپن فاصله خود با ماکرون را کم کرد

لوپن فاصله خود با ماکرون را کم کرد

آخرین نظرسنجی‌ها حاکی از کم‌ شدن فاصله نامزد راست‌گرای افراطی انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه با نامزد مستقل و میانه‌روی این انتخابات است.

به گزارش ایلنا به نقل از دیلی‌میل، نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که «مارین لوپن» نامزد راست‌گرای افراطی انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه توانسته است فاصله خود را با «امانوئل ماکرون» نامزد مستقل و میانه‌روی این انتخابات کم کند.

بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها،  مارین لوپن توانسته است فاصله خود با امانوئل ماکرون را چهار درصد کاهش دهد.

بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده، امانوئل ماکرون با اختصاص ۵۹ درصد از آراء شرکت‌کنندگان در نظرسنجی در مقابل ۴۱ درصد آرایی که مارین لوپن به خود اختصاص داده، همچنان پیشتاز است.

در نظرسنجی‌هایی که پیش از این انجام شده بود، لوپن تنها ۳۷ درصد از آراء شرکت‌کنندگان در نظرسنجی را به خود اختصاص داده بود.

همچنین در این نظرسنجی ۴۰ درصد از حامیان «ژان لوک ملانشون» نامزد چپ‌گرای انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه که در دور اول شکست خورد، رأی خود را به نفع امانوئل ماکرون به صندوق‌ها خواهند ریخت.

همچنین نیمی از طرفداران «فرانسوا فیون» نامزد جمهوری‌خواه شکست‌خورده دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه نیز در دور دوم به نفع ماکرون در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

۴۰ درصد از افرادی که در دور نخست به ملانشون رأی داده‌اند، اعلام کرده‌اند که از شرکت در دور دوم انتخابات خودداری خواهند کرد.

 

کد N1686459

وبگردی