آفتاب

مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره آثار برتر ادبیات نمایشی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره آثار برتر ادبیات نمایشی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران تا بیستم اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش ایلنا، در پی استقبال بسیاری از نمایشنامه‌نویسان و متقاضیان برای شرکت در "هشتمین دوره‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران"، شورای سیاستگذاری این برنامه تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را به دبیرخانه این دوره به مدت دو هفته تمدید کند.

بر همین اساس تمامی نمایشنامه‌نویسان، مترجمان نمایشنامه، پژوهشگران و ناشرانی که هنوز آثار خود را به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران ارسال نکرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ یاد شده به نشانی این دبیرخانه واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرجنوبی، نبش کوچه ماه، پاساژ آفتاب، طبقه اول ارسال کنند.

در این دوره بهترین آثار ادبیات نمایشی ایران و پژوهش‌های ادبیات نمایشی به زبان فارسی و ترجمه شده به زبان فارسی که در قالب کتاب یا نشر از آغاز فروردین ۱۳۹۲ تا پایان اسفندماه ۱۳۹۵ منتشرشده باشد، مورد ارزیابی و داوری قرارمی‌گیرد و برگزیدگان آن طی مراسم اختتامیه‌ای معرفی خواهد شد.

هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در پنج بخش نمایشنامه‌های تألیفی منتشر شده، نمایشنامه‌های ترجمه منتشر شده به زبان فارسی، پژوهش‌های تألیفی ادبیات نمایشی منتشر شده، پژوهش‌های ترجمه منتشر شده به زبان فارسی و ناشر برگزیده توسط کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران در شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

کد N1686291

وبگردی