آفتاب
اخبار بنگاه‌ها

بازگشت یک برند ژاپنی به بازار ماشین‌آلات معدنی ایران

بازگشت یک برند ژاپنی به بازار ماشین‌آلات معدنی ایران

شركت آرين ماشين توانست برند هيتاچي را كه مدت‌ها بود از بازار ماشين‌آلات معدن و راه‌سازي ايران فاصله گرفته بود، بازگرداند.احمد نيك‌مهر ...

گروه بنگاه‌ها:شركت آرين ماشين توانست برند هيتاچي را كه مدت‌ها بود از بازار ماشين‌آلات معدن و راه‌سازي ايران فاصله گرفته بود، بازگرداند.احمد نيك‌مهر مديرعامل شركت آرين ماشين در آيين افتتاحيه مركز خدمات پس از فروش ماشين‌آلات هيتاچي در جمع خبرنگاران گفت: يكي از اقداماتي كه مجموعه آرين به انجام رسانده جلب نظر مديران هيتاچي به همكاري با اين مجموعه بوده و از آنجا كه هيتاچي سهم بازار خوبي در دنيا دارد اميدوارم مجدد بازار ايران را همانند گذشته احيا كند. وي گفت: طي سال‌هايي كه هيتاچي در بازار ايران فعال نبود برندهاي كره‌اي و چيني در حوزه‌هاي معدن و راهسازي جايگزين شدند كه آنها نيز در بحث خدمات و سرويس‌دهي نياز مشتري را كامل برطرف نمي‌ كنند. نيك‌مهر افزود: آرين ماشين امروز قادر است هم در زمينه تامين ماشين‌آلات معدني و راهسازي و هم خدمات پس از فروش به ياري فعالان اين حوزه بيايد.

مديرعامل شركت آرين تصريح كرد: ديگر فعالان اين حوزه نيازمند خريداري قطعات از دبي و ساير كشورها نخواهند بود چرا كه آرين ماشين اين مسير را براي آنان تسهيل كرده است.وي درخصوص وضعيت قيمت‌هاي محصولات هيتاچي براي رقابت در بازار ايران گفت: ما براي برگرداندن مشتريان قديمي هيتاچي برنامه‌هاي مدون به همراه تسهيلات ويژه در نظر گرفته‌ايم و اميدوار هستيم كه پس از افتتاح اين مركز مجهز خدمات پس از فروش بتوانيم ساير برنامه‌ها را نيز به خوبي به اجرا درآوريم.وي به‌رقم سرمايه‌گذاري در مركز خدمات پس از فروش اشاره كرد و گفت: تنها تجهيز مركز يادشده بيش از يك ميليون دلار سرمايه‌گذاري نياز داشت. نيك‌مهر درخصوص گارانتي محصولات هيتاچي در ايران يادآور شد كه براي مدت يك سال و نا‌محدود خواهد بود. وي افزود: در بازار فروش ماشين‌آلات در سال ٩٥ با رشد ٢٥ درصدي نسبت به سال ٩٤ مواجه بوديم.

مدير فروش آرين ماشين نيز در مراسم افتتاحيه مركز خدمات پس از فروش هيتاچي در ايران با اشاره به اين مطلب كه مركز به منظور نگهداري پيشگيرانه و ارسال تيم‌هاي خدمات پس از فروش راه اندازي شده است و محل آن در نزديكي تهران در جاده مخصوص كرج واقع شده اظهار کرد: ماشين‌آلاتي كه در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرند كاملا منطبق با آخرين مدل‌هاي ساخته شده در هيتاچي است و نسبت به مدل‌هاي قديمي در زمينه سوخت، سرعت و كيفيت متفاوت است.

کد N1685909

وبگردی