آفتاب

فرمانده ناجا: نیروی انتظامی پاسخی دندان شکن به اشرار خواهد داد

فرمانده ناجا: نیروی انتظامی پاسخی دندان شکن به اشرار خواهد داد

مشهد-ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:گروههای مسلح بدانند حرکت تروریستی آنان در مرز میرجاوه بدون پاسخ نخواهد ماند و به یاری خداوند و همت نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح پاسخ کوبنده و دندان شکن به این اشرار داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، سردار حسین اشتری؛ پیش از اقامه نماز بر پیکر 6 شهید مرزبانی در حرم مطهر رضوی افزود: ما از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم از کشور پاکستان این مطالبه را داشته باشند که هر چه زودتر این گروههای شرور و تروریستی را شناسایی کرده و برخورد لازم با آنها انجام شود.
وی با اشاره به استقرار و آموزش این گروهها در خاک پاکستان گفت: خادمان شما مردم شریف آماده برخورد با هر گونه بی نظمی و نا امنی هستند و به یاری خداوند جلوی هر گونه تعدی و تجاوز به مرزهای کشور را خواهند گرفت و اجازه نخواهند داد خاک کشوربرای لحظه ای در اختیاراشرار، تروریستها و دشمنان کشور قرارگیرد.
اشتری ادامه داد: رزمندگان اسلام و مرزبانان غیور این سرزمین بدون اینکه هیچ خللی در اجرای ماموریتهایشان پیش آید همچون گذشته پاسدار خون شهدا و مدافع مرزهای جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور هستند و با قدرت و صلابت بیشتر به وظایف محوله عمل می کنند..
فرمانده انتظامی کشور گفت : مردم عزیز مشهد ، علما، رزمندگان، مسئولان و استاندارخراسان رضوی و به خصوص نماینده مقام معظم رهبری در استان با حضور با شکوه در آئین تشییع پیکر مطهر شهدای هنگ مرزی میرجاوه قدردانی خود را از خادمان امنیت کشور نشان دادند.
مراسم تشییع سربازان شهیدان اهل خراسان رضوی امیر محمد مکاری، مهدی امینی، حجت کاظمی، حسین طاهریان و صادق خدادادی و پیکر شهید معین بیانی اهل گلستان روز جمعه از مهدیه مشهد تا حرم مطر رضوی برگزار شد .
اشرار وابسته به گروهک تروریستی جیش العدل چهارشنبه شب گذشته در اقدامی کور با تیراندازی از داخل خاک پاکستان به نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی 11 نفر، شامل سه درجه دار و 8 سرباز وظیفه را در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رسانده و به داخل خاک پاکستان متواری شدند.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
کد N1685764

وبگردی