آفتاب

امام جمعه موقت ساری : اطاعت از رهبری سرلوحه امور نامزدهای انتخاباتی باشد

امام جمعه موقت ساری : اطاعت از رهبری سرلوحه امور نامزدهای انتخاباتی باشد

ساری- ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها گفت : عموم نامزدهای انتخاباتی باید اطاعت از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در سر لوجه امور خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری افزود: مردم هر بار با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رای عشق به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند و به همین نسبت از نامزدهای انتخاباتی توقع اطاعت از ولایت فقیه را دارند.
وی همچنین از نامزدها خواست تا به وعده های خود وفا کرده و از هرگونه وعده خارج از چارچوب قانون خود داری کنند.
خطیب جمعه ساری با اشاره به جانبازی ها و رشادت های مردم برای استقرار نظام الهی گفت: منتخبان با عمل به وعده های قانونمند و خدمت رسانی به مردم ، همواره موجب دلگرمی آنان شوند.
او افزود : به رغم گرانی و سایر مشکلات اجتماعی ، حضور گسترده مردم در همه رویدادها و مناسبت ها جای تقدیر داشته و مسئولیت مسئولان را برای خدمتگزاری دوچندان می کند.
وی ادامه داد : قطعا این بار نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمنان و نقشه برآب کردن نقشه های شومشان می شوند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
** هفته معلم
امام جمعه موقت ساری همچنین نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری به عنوان روز و هفته معلم را نشان از اهمیت تعلیم و تربیت در نظام جمهوری اسلامی و اهمیت و ارزش والای معلم در شرع اسلام دانست و از مسئولان خواست در جهت رفع مشکلات این قشر فرهنگی تلاش کنند.
وی گفت : قدردانی از معلمان و توجه بیشتر مسئولان به این قشر فرهیخته نماد هفته معلم است و فرد فرد جامعه مدیون زحمات دلسوزانه معلمان هستند و در تمام ایام سال باید احترام ویژه ای برای آنان قائل شوند.
امام جمعه موقت ساری نامگذاری میلاد امام حسین (ع) و تولد حضرت عباس (ع) به ترتیب به عنوان روز پاسدار و روز جانباز را از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت قدردانی از فداکاری و از خودگذشتگی های آنان، گفت: پاسداران و جانبازان با پیروی از مکتب سیدالشهدا و اطاعت از رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نظام سلطه را به زانو در آوردند.
وی با اشاره به موشک باران سوریه توسط آمریکا و نا امن کردن منطقه ، افزود : استکبار جهانی به یمن نیروی مسلح جمهوری اسلامی هرگز توان تجاوز به خاک ایران اسلامی را ندارد.
قاسمی به تبیین نقش آنان در دفاع مقدس تاکید کرد و گفت : برای جوانان مان تبیین کنیم که اقتدار و آزادی امروز حمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری جانبازان و آزادگان به دست آمده است.
وی همچنین ضمن تبریک میلاد خجسته منجی عالم بشیریت مهدی موعود(عج) به عموم مسلمین جهان گفت: همه ما با رعایت تقوا باید جزو منتظران واقعی آن حضرت قرار بگیریم.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
کد N1685750

وبگردی