آفتاب

نماینده مجلس: برگرداندن پرونده ایران از شورای امنیت شاهکار دولت یازدهم است

نماینده مجلس: برگرداندن پرونده ایران از شورای امنیت شاهکار دولت یازدهم است

گناوه- ایرنا- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگرداندن پرونده ایران از شورای امنیت، شاهکار دولت یازدهم درخدمت به کشور و ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر سعادت روز جمعه در آیین گشایش ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام حسن روحانی در بندرگناوه افزود: همگان درجریان هستند که پیش ازز دولت روحانی پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت رفته بود و براساس آن چندین قطعامه علیه جمهوری اسلامی صادر شده بود.
وی یا آورشد: اما روحانی درمناطره انتخاباتی خود درسال 92 گفت تلاش می کنم این پرونده را از شورای امنیت برگردانم و امروز با به نتیجه رساندن برجام این وعده ایشان عملی شده است.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان بوشهر بیان کرد: با وجود همه مسایل و مشکلاتی که کشور پیش دولت یازدهم با آن روبرو بود تا جایی که به لبه پرتگاه رسیده بود و اگر2 سال دیگر این روند ادامه پیدا می کرد، کشور شکسته می شد اما دولت یازدهم با تلاش فراوان سایه سنگین این بحران را برسر ملت ایران برداشت.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در طول دولت های نهم و دهم کمر کشور خم شد و نباید از یاد ببریم که آن دولت ها چه رفتارهایی داشتند و چگونه سرمایه و ثروت ملت را بر باد دادند و همان ثروت ها را جمع آوری کردند تا با 560 میلیاردتومان از همین پول ها، بتوانند کارنامه دولت را خدشه دار کنند، اما غافل از اینکه ملت ایران هوشمندانه عمل می کند و اینگونه راهبرد و تبلیغات کارساز نخواهد بود.
وی ادامه داد: همه می دانیم دولت تلاش های فراوانی برای سوق دادن کشور به سوی قانون مداری و قانونمندی انجام داد و تاکنون تاوان و هزینه های فراوانی پرداخت کرده است.
سعادت، از همه فرهیختگان، فعالان سیاسی و حامیان روحانی خواست از هرگونه تفرقه و اختلاف دوری کنند و اگر حتی حامیان دیگر کاندیداها بی مهری و بداخلاقی کردند با صبر و متانت که در وجود همه حامیان روحانی است، اجازه ندهند کمترین تنشی در انتخابات در این منطقه بوجود آید.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان بوشهر گفت: امیدواریم همه مردم و طرفداران روحانی در 29 اردیبهشت ماه جاری باحضور پرشور در پای صندوق های رای شاهد خلق حماسه دیگری باشیم.
در این آیین سیدعلی حسینی حقیقی به عنوان رئیس ستاد تبلیغاتی انتخاباتی دکتر روحانی و ایرج حیاتی به عنوان رئیس حزب اعتدال و توسعه شهرستان گناوه معرفی شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
کد N1685663

وبگردی