آفتاب

شهادت مرزبانان شجاع کشورمان موجی از اندوه بر دل‌های ایرانیان نشاند / وزرای کشور، اطلاعات، دفاع و خارجه از تکرار این حوادث جلوگیری کنند

شهادت مرزبانان شجاع کشورمان موجی از اندوه بر دل‌های ایرانیان نشاند / وزرای کشور، اطلاعات، دفاع و خارجه از تکرار این حوادث جلوگیری کنند

نایب رییس فراکسیون امید مجلس با صدور پیامی، شهادت جمعی از مرزبانان غیور کشورمان را تسلیت گفت و خواستار پیگیری جدی موضوع توسط مسئولان ذیربط شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان یزد در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت.

در متن پیام این نماینده مجلس آمده:

انالله و انا الیه راجعون

ای مرد به بیداری چشمت سوگند

از خون تو مرز پر گهر پیدا شد

شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان غیور و شجاع کشورمان به دست اشرار مسلح در نوار مرزی میرجاوه، بار دیگر موجی از اندوه و تاسف را بر دل‌های ایرانیان نشاند و خانواده‌هایی را داغدار کرد.

بی‌شک این حرکت بزدلانه که با چراغ سبز  کشورهای حامی تروریست و قصور برخی کشورهای همجوار صورت می‌گیرد، خللی در عزم استوار مردم ایران در دفاع از انقلاب و حفظ وحدت و انسجام ملی به‌وجود نخواهد آورد و قطعاً این قبیل اقدامات شکست‌خورده، در آستانه انتخابات پیش‌رو، هوشیاری و  عزم مردم را جزم‌تر از گذشته کرده و یک بار دیگر نقشه‌های بدخواهان نظام را نقش بر آب خواهند کرد.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدرمان و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تلخ و ابراز همدردی با خانواده‌های معزی، از وزرای محترم کشور، اطلاعات، دفاع و امور خارجه مصرانه می‌خواهم تا با پیگیری مجدانه موضوع، از تکرار مکرر این حوادث جلوگیری کنند و با مسببان آن برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز کنند.

کد N1685623

وبگردی