آفتاب

نخستین دوره رقابتهای تیراندازی با کمان ساحلی به نام ساری ثبت شد

نخستین دوره رقابتهای تیراندازی با کمان ساحلی به نام ساری ثبت شد

ساری-ایرنا- نخستین دوره مسابقات تیراندازی باکمان ساحلی به ابتکار فدراسیون تیراندازی باکمان ایران نخستین باردر دنیا به میزبانی مازندران برگزار وبه نام ساری ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان ساحلی کشور روز پنجشنبه با رقابت 99 کماندار از 15 استان کشور در دو بخش کامپوند و ریکرو مردان و زنان در ساحل ساری برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در رشته کامپوند مسافت 50 متر مردان ' علی مجازی ' از کرمان با ثبت بهترین عملکرد به مقام قهرمانی دست یافت ، ' نعیم صالحی' از تهران و ' امین کاظم پور' از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در بخش بانوان رشته کامپوند، 'سارا طبیان' کماندار تیم فارس قهرمان شد و 'فاطمه گنجی' از تهران و 'سوگند حداد' از البرز در رده های بعدی قرار گرفتند.
در رشته ریکرو مردان این مسابقات 'بهرام تیمور زاده ' از آذربایجان غربی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و ' وحید بهدانی' از تهران و 'مهدی عزیزی' از قم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رشته ریکرو زنان' فاطمه بهرامن' از گلستان صاحب گردن آویز طلا شد و 'حمیده تیمور زاده' از آذربایجان غربی و 'ملیکا عبدالکریمی' از کیش در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
فدراسیون تیراندازی باکمان اعلام کرد که سه مرحله دیگر از این مسابقات در گیلان، کیش و قشم برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
کد N1685513

وبگردی