آفتاب

تاج: فدراسیون فوتبال با کاهش هزینه ها به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است

تاج: فدراسیون فوتبال با کاهش هزینه ها به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است

گناباد- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: این فدراسیون با کاهش هزینه ها در بخشهای مختلف به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در ورزش فوتبال کشور است.

مهدی تاج عصر پنجشنبه در گردهمایی روسای هیاتهای فوتبال شهرستانهای استان خراسان رضوی در گناباد افزود: کاهش و یا اعمال محدودیت در اعزام اردوهای تیمهای فوتبال به دیگر کشورها و استفاده از ظرفیتهای مناطق گوناگون برای برپایی این اردوها از جمله اقدامات به منظور کاهش هزینه ها و تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه فوتبال است.
وی هزینه اعزام هر تیم فوتسال به کشورهای خارجی را سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: با هزینه های به مراتب کمتر می توان اردوی تدارکاتی خوبی در استانهای مختلف کشور برگزار کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: این محدودیت تیمهای ملی را در بر نمی گیرد، این تیمها در حد توان با کاهش هزینه ها به تحقق اقتصاد مقاومتی در ورزش فوتبال کمک کنند.
وی در ادامه همچنین گفت: تقسیم بندی کشور به 9 منطقه برای برگزاری رقابتهای 'فوتبال پایه' از دیگر اقدامات فدراسیون فوتبال برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این بخش ظرف امسال است.
تاج افزود: تیمهای برتر در هر یک از این مناطق به عنوان قهرمان شناخته شده و افراد مستعد به تیمهای ملی راه می یابند.
وی ادامه داد: ورزش فوتبال ایران در هیچ زمانی مانند شرایط کنونی در اوج اقتدار در سطح آسیا قرار نداشته و امسال برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی تمامی تیمهای فوتبال ایران به رقابتهای بین المللی و جام جهانی اعزام می شوند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این موفقیت در شرایطی محقق شده که اعتبار امسال فدراسیون 400 میلیارد ریال است.
همچنین در این نشست با حضور رئیس فدراسیون فوتبال 30 پیشکسوت گنابادی ورزش فوتبال ساکن در نقاط مختلف کشور تجلیل شدند. سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در قالب 100 تیم فوتبال در خراسان رضوی فعالیت دارند. گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/1858
کد N1685468

وبگردی