آفتاب

آذر منصوری: عوامفریبی ها مردم را فریب نخواهد داد

آذر منصوری: عوامفریبی ها مردم را فریب نخواهد داد

ایلام - ایرنا - یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مردم فریب شعارهای توخالی، کوتاه مدت و عوام فریبانه را نخواهند خورد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، آذر منصوری در آیین گشایش ستاد انتخاباتی حسن روحانی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان چرداول اظهار کرد:نسخه چنین شعارهایی هشت سال در کشور پیچیده و اجرا شد که کشور را به سمت بحران و ویرانی برد.
معاون دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: اگر می خواهیم عقلانیت ادامه یافته و بر مشکلات متعدد غلبه کنیم باید مسیر تعقل و عقلانیت را ادامه دهیم و بر این اساس اصلاح طلبان بر حمایت، همراهی و امتداد دولت روحانی تاکید دارند.
وی افزود: بعد از انتخابات 92 و آغاز کار دولت روحانی، پس از آواربرداری مشخص شد که در طول آن هشت سال چه بر سر کشور آمده و با چه وضعیتی مواجه شده ایم.
وی گفت: روحانی در مقطعی کارش را آغاز کرد که همه می دانیم سایه شوم جنگ بر سر ایران بود و اگر روند گذشته ادامه پیدا می کرد مشخص نبود چه سرنوشتی در انتظار کشور بود.
این فعال سیاسی تاکید کرد: تمام شاخص هایی که ما را به توسعه می رساند در پایین ترین حد خودش بود و کشور در یک مسیر ضد توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرار داشت.
منصوری با اشاره به شرایط کنونی کشور اضافه کرد: با حاکم شدن عقلانیت و تدبیر، از کشور از تندروی های مخرب نجات یافته، پرونده ایران از شورای امنیت خارج شده و به رغم کاهش درآمد نفتی، اوضاع اقتصادی سامان گرفته و آرامش بر فضای کشور حکم فرما شده است.
در این مراسم که با حضور چهره های سیاسی و فرهنگی برگزار شد ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهر سرابله، مرکز شهرستان چرداول راه اندازی شد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7176/5132
کد N1685354

وبگردی