آفتاب
مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال تهران؛

تیم ملی فوتبال برای افزایش توان خود نیازمند بازی تدارکاتی با تیم های مقتدر است

تیم ملی فوتبال برای افزایش توان خود نیازمند بازی تدارکاتی با تیم های مقتدر است

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل سابق تیم استقلال تهران گفت: تیم ملی فوتبال برای افزایش توان و بالا بردن شانس خود برای حضور قدرتمند در جام جهانی 2018 نیازمند بازی تدارکاتی با تیم های مقتدر دنیاست.

علی فتح الله زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: تیم ملی تاکنون با حضور کارلوس کیروش نتایج بسیار خوبی را گرفته که برای تداوم این روند باید بازی های دوستانه بیشتری را برگزار شود.
وی یادآورشد:باتوجه به اینکه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 قطر تا حد زیادی قطعی شده از هم اکنون باید برای حضور قدرتمند جام جهانی با هدف صعود از مرحله مقدماتی بازی ها برنامه ریزی مناسبی را داشته باشیم.
فتح الله زاده در ارتباط با برخی اختلاف ها بین کارلوس کیروش و فدراسیون فوتبال نیز ادامه داد: فدراسیون فوتبال با ریاست مهدی تاج در چند مدت اخیر تلاش های خوبی برای فراهم شدن خواسته های کیروش داشته که امید است این رویه به موفقیت هر چه بیشتر تیم ملی فوتبال ایران کمک کند.
وی تاکید کرد: کیروش نیز یک مربی حرفه ای است و خواسته های وی شخصی نیست بلکه با هدف تقویت تیم ملی است که انتظار می رود با تعامل مناسب در این مسیر گام های خوبی برداشته شود.
مدیرعامل سابق تیم استقلال در ارتباط با وضعیت این تیم نیز گفت: استقلال در نیم فصل نخست نتوانست به نتیجه دلخواه هواداران برسد ولی با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای این تیم تلاش شبانه روزی بازیکنان و منصوریان سرمربی کاربلد تیم به ثمر نشست.
وی ادامه داد: منصوریان با درایت خود توانست بخش قابل توجهی از امتیازهای از دست رفته خود در نیم فصل را جبران و تیمش را در آستانه نایب قهرمانی قرار دهد.
فتح الله زاده در ادامه با تبریک بازگشت استان بوشهر به لیگ برتر کشور گفت: لیگ برتری شدن پارس جنوبی جم یک افتخار ارزشمند برای دیار فوتبال خیز استان بوشهر است که باید مسئولان آن برای ماندن این سهمیه در لیگ برتر نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
علی فتح الله زاده به عنوان میهمان ویژه بازی سوپرجام شهدای شهرستان دشتی به استان بوشهر سفر کرده است.
این دیدار عصر امروز چهارشنبه بین تیم های قهرمانان جام شهدای روستای زایر عباسی و شهدای دهستان کبگان دشتی ساعت 16 در استادیوم تختی خورموج برگزار شد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
کد N1685023

وبگردی