آفتاب

آغاز به کار مجدد کارخانه کاشی و سرامیک حافظ زرقان فارس

آغاز به کار مجدد کارخانه کاشی و سرامیک حافظ زرقان فارس

شیراز- ایرنا- کارخانه کاشی و سرامیک حافظ که پیش تر به دلیل مشکلاتی همچون فرسوده بودن خطوط تولید، رکود در بخش مسکن، اشباع بازار و کاهش صادرات کاشی و سرامیک تعطیل شده بود، فعالیت خود را از نو آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس چهارشنبه در آیین شروع فعالیت این کارخانه گفت: با پیگیری های مستمری که از سوی مدیران این واحد تولیدی، مدیران دستگاه های اجرایی و استانداری فارس صورت گرفت این کارخانه دوباره وارد مدار تولید شد.
یدالله رحمانی ادامه داد: مدیران این کارخانه در این مدت اقدام به نوسازی، بازسازی و اصلاح تعدادی از خطوط این واحد تولیدی با سرمایه گذاری افزون بر 140 میلیارد ریال کرده و زمینه فعالیت مجدد آن را فراهم کردند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس بیان کرد: با راه اندازی فاز 6 این کارخانه، زمینه اشتغال حدود 150 نفر فراهم شده و سایر خطوط تولیدی آن نیز در آینده ای نزدیک وارد مدار تولید خواهد شد.
کارخانه کاشی و سرامیک حافظ که در سال 1355خورشیدی در زمینی به وسعت 41 هکتار آغاز به کار کرد، در 25 کیلومتری شمال شیراز و در ورودی شهر زرقان در محور ارتباطی بزرگراه شیراز – اصفهان واقع شده است.
6122 /6118 / 2027
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
کد N1684841

وبگردی