آفتاب

قند کرج تعطیل نیست/۲۲۰ کارگر مشغول کارند

قند کرج تعطیل نیست/۲۲۰ کارگر مشغول کارند

مدیر عامل کارخانه قند کرج گفت: با همت و تدبیر دولت روحانی، مسائل کارخانه قند کرج در سال گذشته حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون به فعالیت خود با ۲۲۰ کارگر ادامه می دهد.

«علی اصغر شهبازی»، در پی اخبار منتشر شده پیرامون تعطیلی کارخانه قند کرج به ایلنا گفت: خبر تعطیلی کارخانه قند کرج  که از سوی برخی جریانهای سیاسی  به صورت هدف مند در برخی از رسانها انتشار پیدا کرده کذب  محض است .

به گفته وی ،کارخانه بزرگ قند کرج  که یکی از بهترین واحدهای تولیدی فعال کشور  است روال عادی تولید خود را طی می کند  ودر حال حاضر مشکل خاصی در روند تولیدات خود ندارد.

او گفت: کارخانه قند کرج مواد اولیه تولیدات  (شکر خام) خود را از واحد های  تولید کننده داخلی تامین می کند این در حالیست که میزان تولیدات این کارخانه در سال جاری به ۴۰۰ تن در روز افزایش پیدا کرده است.

او با بیان اینکه مسائل مربوط به کارخانه قند کرج به بهترین شکل در دولت یازدهم حل شده است، افزود: برخی از رسانها که در آستانه انتخابات  به انتشار چنین اخباری  دست می زنند از  عواقب دروغ و شایعه پراکنی های بی‌جا  مطلع نیستند.

وی تاکید کرد:انتشار این  گونه اخبار نه تنها جنبه حمایتی از  تولید واشتغال را ندارد بلکه خود سبب بی اعتمادی عمومی در سرمایه گذاری صنعتی  شده و مشکلات را بیشتر می‌کند.

کد N1684772

وبگردی