آفتاب

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران: حامی روحانی هستیم

دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران: حامی روحانی هستیم

اراک – ایرنا - دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت:این حزب درسال 92 از روحانی حمایت کرد که اینک هم بعد از چهار سال به واسطه دستاوردهای مطلوب دولت با اطمینان خاطر حمایت خود را از وی اعلام می کند.

به گزارش ایرنا، علی شکوری راد شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران در استان مرکزی در حمایت از حسن روحانی در اراک افزود: حسن روحانی به دلیل رفتاری مبتنی بر عقلانیت مورد حمایت حزب است و در پی تحقق مطالبات اصلاح طلبان است البته هنوز برخی از مطالبات محقق نشده است که در اختیار تام روحانی نیست.
وی گفت: تداوم دستاوردهای مطلوب دولت تدبیر و امید به حمایت آگاهانه نیاز دارد و باید حماسه ماندگار در انتخابات در دفاع از عملکرد دولت ایجاد کرد.
شکوری راد گفت : ارزیابی عملکرد دولت شاخص های مطلوبی را نشان می دهد وباید با آرای معنادار مسیر مطلوب در تداوم این راهبردها را باز گذاشت تا کار نیمه به پایان برسد.
وی ادامه داد: به نظر می رسد که برخی گروه های اصولگرا هم خواهان ادامه کار دولت روحانی هستند و این مسئله پیروزی روحانی را مسجل می کند.
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران بیان کرد: دستگاه های تبلیغاتی کشور در ماه های اخیر به تشویش اذهان عمومی و بی ثمر نشان دادن عملکرد دولت یازدهم در رفع مشکلات کشور پرداخته اند هر چند ارزیابی عملکردی دولت کاملا قابل قبول است.
6992/6013/ 1876
خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
کد N1684704

وبگردی