آفتاب

اصلاح‌طلبان خواهان رقابتی سالم و پر‌شور هستند

اصلاح‌طلبان خواهان رقابتی سالم و پر‌شور هستند

رییس کمیته مناطق شهر تهران ستاد انتخاباتی روحانی گفت: فعالیت های انتخاباتی اصلاح‌طلبان باید معطوف به برنامه‌های شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که ریاست آن را سید‌محمد‌خاتمی بر‌عهده دارد‌ٰ باشد،امیر‌کبیر ایران آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی در این امر بسیار تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حسن اسماعیلی در سمینار آموزشی وتوجیهی مدیران و عوامل اجرایی ستادهای انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان مناطق ۲۲ گانه گفت: انتخابات یکی از شاخصه‌های دمکراسی است و اراده مردم جز در پای صندوق‌های که مسالمت آمیز است نمی‌تواند تحقق یاید. متاسفانه ما سال‌هایی را سپری کردیم که کشور به سمت و سوی دیگری رفت و ما شاهد خسارات بیشماری بودیم. 

رییس کمیته مناطق  شهر تهران ستاد انتخاباتی روحانی خاطرنشان کرد: ما خواهان رقابتی سالم و پر‌شور هستیم، از نیمه دوم فرودین فعالیت‌های خودمان را آغاز کردیم. ما در مناطق ۲۲ گانه تهران از اصلاح‌طلبان برای امر مهمی چون انتخابات دعوت کردیم.

او افزود: فعالیت‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان باید معطوف به برنامه‌های شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که مدیریت آن را سید‌محمد‌خاتمی بر‌عهده دارد‌، باشد چراکه ایران آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی نیز بر این امر بسیار تاکید داشتند.

اسماعیلی بیان کرد: ما قصد داریم زمینه حضور حداکثری مردم تهران را فراهم کنیم تا در گام سوم شاهد انتخاب دوباره حسن‌روحانی و پیروزی تمامی افراد حاضر باشیم.

کد N1684162

وبگردی