آفتاب
برای حضور نامزدها

استودیوهای شماره ۱ و ۲ ساختمان شهدای رادیو انتخاباتی شد

استودیوهای شماره ۱ و ۲ ساختمان شهدای رادیو انتخاباتی شد

استودیوهای شماره ۱ و ۲ ساختمان شهدای رادیو به گفتگوهای انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ در کنار تلویزیون که برنامه های مختلف مناظره و گفتگومحوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری در نظر گرفته رادیو هم این برنامه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

در حوزه انتخابات غیر از برنامه های روتین، بخشی از برنامه ها نیز به نامزدهای ریاست جمهوری اختصاص داده شده که البته در رادیو بیشتر برنامه ها زنده نیستند.

در حال حاضر دو استودیوی شماره ۱ و ۲ واقع در ساختمان شهدای رادیو برای گفتگوهای نامزدها آماده شده است و نامزدها با توجه به جدول برنامه ها،‌ گفتگوهای خود را در آنجا ضبط می کنند. همچنین دو استودیو رزرو نیز آماده است تا اگر تعداد نامزدها در زمان گفتگو بیشتر از استودیوها بود از مکان های رزرو استفاده شود.

نورالدین جعفری قائم مقام معاون صدای رسانه ملی درباره برنامه های انتخاباتی نامزدها در رادیو عنوان کرد: معاونت صدا هم طبیعتا سهمی در برنامه های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد. براساس مصوبات ستاد انتخابات سازمان صداوسیما همکاران ما زیرساخت مناسبی را شامل چهار استودیو که منحصرا برای ضبط برنامه های نامزدهاست پیش بینی کرده اند و چهار شبکه ایران،‌ جوان،‌ معارف و ورزش براساس پیش بینی هایی که از قبل شده است عهده دار ضبط و همینطور پخش مستقیم برنامه های نامزدها شده اند.

قائم مقام معاون صدای رسانه ملی با اشاره به کنداکتور این برنامه ها عنوان کرد: طبیعتا این کنداکتور براساس قرعه کشی ای است که سوم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان نامزدها انجام شد و بر آن اساس برنامه ها را ضبط و در زمان خود پخش می کنیم.

وی با اشاره به پخش دیگر برنامه های رادیو اظهار کرد: همه شبکه های رادیویی هم برنامه های تبیینی و هم برنامه های اطلاع رسانی دارند که اطلاع رسانی هم شده است. برنامه هایی هم که به نامزدها اختصاص دارد براساس کنداکتور مصوب ستاد انتخابات سازمان صداوسیماست.

کد N1684107

وبگردی