آفتاب
هیچ خبری نیست که نیست؛

شمسایی: بهار آمد اما فوتسال هنوز در خواب عمیق زمستانی است

شمسایی: بهار آمد اما فوتسال هنوز در خواب عمیق زمستانی است

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی با انتقاد از شرایط فعلی این رشته، گفت: بهار هم آمد اما فوتسال همچنان در خواب عمیق زمستانی است.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه آیا برای فصل آینده تصمیمی گرفته است یا خیر، گفت: فعلا که هیچ خبری نیست. ماه دوم بهار هم آمد اما فوتسال در خواب عمیق زمستانی است. این روزها خبرهای خوبی نمی شنویم و من برای رشته ای که توانست به عنوان سوم جام جهانی برسد، ناراحتم.

وی افزود: قبلا هشدار داده بودم ولی فوتسال به خواب عمیقی رفته و بیدار هم نمی شود. هیچ خبری نیست که نیست. با این حال خودم به همراه چند نفر از دوستان و همکارانم اختصاصی تمرین می کنم تا از شرایط آمادگی دور نشوم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات با اشاره به اعلام باشگاه دبیری مبنی بر احتمال کناره گیری از لیگ آینده تاکید کرد: متاسفانه اتفاقات رخ می دهد که آدم را دلزده می کند. شرایط خوبی حکمفرما نیست و ما را به هم ریخته است. این شرایط تا جایی که حتی خانواده دبیری هم اعلام می کند تیمداری نمی کنم. از طرف دیگر از تیم تاسیسات که در چهار سال فعالیتش، سه قهرمانی به دست آورد هم خبرهای قشنگی بیرون نمی آید. اینها اتفاقات خوبی نیست.

شمسایی تصریح کرد: خدا را شکر حداقل گیتی پسند سرمربی خود را انتخاب کرد و امیدوارم که این تیم نماینده شایسته ای برای ایران در آسیا باشد و بتواند قهرمانی را پس بگیرد. الان به جز گیتی پسند، کدام تیم را می بینید که کار را شروع کرده باشد؟ کدام تیم سرمربی و زمان شروع تمریناتش را شروع کرده است؟ هر تیمی بخواهد جزو ۵ تیم بالای جدول باشد باید حداقل دو ماه قبل از شروع مسابقات، کارش را شروع کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکره خاصی با مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی داشته است یا خیر، گفت: من ارتباط خوبی با آقایان رحمانی و حلاجی دارم ولی اگر قرار است کاری صورت بگیرد، باید جلو بیایند. من این حرفها را برای خودم نمی زنم. این حرفها را به خاطر کل فوتسال می گویم. نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از این فوتسال نان در می آورند و الان بلاتکلیف هستند.

شمسایی ادامه داد: ما دو، سه سال خوب را در فوتسال داشتیم و از این بحثهای بلاتکلیفی کمتر در میان بود ولی دوباره امسال عقبگرد داشته ایم و تکلیف چیزی مشخص نیست. امیدوارم مسئولان باشگاه ها زودتر دست به کار شوند تا از این وضعیت خارج شویم. این برای فوتسال ما که عنوان سوم دنیا را به دست آورده، خوب نیست که چنین شرایطی داشته باشد.

کد N1684101

وبگردی