آفتاب

پایان کار تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر

پایان کار تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر دوشنبه در آخرین دیدار خود از رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران در فصل 95 - 96 با پذیرش شکست از دانشگاه آزاد تهران و کسب رتبه آخر (نهم) از حضور در مرحله پلی آف (حذفی) باز ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرداری گرگان در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با قضاوت 'محمد دوست' به عنوان سرداور به همراه 'محمدرضا صالحیان' و 'مهرشاد علویان' به عنوان داور اول و دوم با نظارت 'نادر باقری' و حضور 'عباس مقدس زاده' به عنوان نماینده فدراسیون با نتیجه 83 بر 61 مغلوب میهمان خود دانشگاه آزاد شد.
تماشاگران گرگانی به علت برخورد نامناسب شماری از تماشاگرنماها به داوران در روز دوشنبه هفته گذشته 28 فروردین با رای کمیته انضباطی فدراسیون از تماشای این بازی خانگی محروم شده بودند.
شهرداری گرگان در این دیدار در کوارترهای اول و سوم با نتایج 15 بر 29 و 11 بر 24 بازی را به حریف خود واگذار کرد اما در کوارترهای دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 18 بر 15 و 17 بر 15 توانست دانشگاه آزاد را مغلوب کند.
شهرداری گرگان با ترکیب اولیه مجید قاسم زاده، سعید محمدی، مهدی مرادی نسب، کرم احمدیان و محمد شاهسوند و دانشگاه آزاد با هدایت 'فرزاد کوهیان' و ترکیب اولیه دومنیک جونز، علی باهران، محمدحسین جعفری، محمد یوسف وند و اندرو جیمز به میدان آمده بودند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان رقابت های این فصل بسکتبال لیگ برتر باشگاه های ایران با 26 بازی و کسب 5 برد، 21 باخت و 31 امتیاز در رده نهم (آخر) جدول رده بندی قرار گرفت.
پیش از این تیم لوله آ.اس شیراز در مرحله سوم رقابت ها از ادامه حضور در لیگ انصراف داده بود.
همچنین تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران با مجموع 26 بازی، 17 برد و 9 باخت و کسب 43 امتیاز در جدول گروه فرد در مکان دوم قرار گرفت.
در پایان مجموع سه مرحله بازی های بسکتبال لیگ برتر و قبل از آغاز مرحله پلی آف در گروه فرد تیم پتروشیمی بندرامام اول شد و تیم های دانشگاه آزاد، شیمیدر تهران و شهرداری کاشان به ترتیب در مکان های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
همچنین در گروه زوج تیم های پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک، شهرداری تبریز و نیروی زمینی به ترتیب اول تا چهارم شدند.
در مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر که از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد تهران، شیمیدر تهران و شهرداری کاشان به ترتیب در برابر تیم های نیروی زمینی، شهرداری تبریز، شهرداری اراک و پالایش نفت آبادان قرار خواهند گرفت که بازی های این مرحله به صورت سه از پنج (سه برد از مجموع پنج بازی برای تعیین برنده) خواهد بود.
3014/6203*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
*خبرنگار: مجید میهن دوست
کد N1684021

وبگردی