آفتاب

مربی تیم «اکسین البرز»:‌ پس گرفتن کارت قرمز دروازه بان ایرانجوان منطقی نبود

مربی تیم «اکسین البرز»:‌ پس گرفتن کارت قرمز دروازه بان ایرانجوان منطقی نبود

بوشهر-ایرنا- مربی تیم فوتبال «اکسین البرز» گفت: تصمیم داور بازی تیم 'اکسین البرز' با 'ایرانجوان بوشهر' برای پس گرفتن کارت قرمز داده شده به دروازه بان حریف منطقی نبود.

به گزارش ایرنا، 'جواد منافی' روز دوشنبه پس از برد یک بر صفر تیم 'اکسین البرز' برابر 'ایرانجوان بوشهر' در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: وقتی داور بازیکن حریف را با کارت قرمز جریمه کرد دلیلی ندارد کارت خود را پس بگیرد.
وی بیان کرد: هر سه تعویض تیم ایرانجوان بوشهر انجام شده و با توجه به اینکه آنها باید یک بازیکن را در درون دروازه خود قرار می دادند داور در جواب اعتراض بازیکنان و کادرفنی ایرانجوان قانع شد تا کارت قرمز خود را پس بگیرد.
وی در مورد تیم اکسین البرز نیز گفت: در هفته های قبل ماندن این تیم در لیگ یک تثبیت شد انتظار می رود با حمایت مسئولان سال آینده تیمی قدرتمند راهی مسابقه های لیگ دست یک شود.
منافی افزود: بازیکنان اکسین البرز در دیدار با ایرانجوان بوشهر توانستند مزد برتری خود را بگیرند و تلاش می شود با همین انگیزه برای کسب سه امتیاز مقابل تیم ' مس کرمان' حاضر شوند.
وی با بیان اینکه تیم ایرانجوان تیم خوب و باظرفیتی است،گفت: در صورتی که در طول فصل، تیم ایرانجوان با مشکلات مالی روبه رو نبود امروز می توانست در لیگ دسته یک فوتبال کشور در رده مناسب قرار گیرد.
منافی همچنین با تبریک صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر گفت: امید می رود این تیم بتواند نماینده شایسته ای برای استان بوشهر در لیگ برتر باشد و برای این استان همواره افتخار آفرین باشد.
اکسین البرز با این برد 46 امتیازی شد و با تیم نساجی در رده دهم قرار گرفت و تیم ایرانجوان نیز با 35 امتیاز همچنان در رده چهاردهم باقی ماند تا برای بقا در لیگ چشم به دیدار پایانی خود داشته باشد.
ایرانجوان در هفته سی و چهارم بازی ها در تهران به مصاف راه آهن می رود و تیم اکسین البرز نیز در خانه با مس کرمان دیدار می کند.
6047/7212*شبس*1613*خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
کد N1684000

وبگردی