آفتاب
علیرضا منصوریان:

بازی با الاهلی سرنوشت‌ساز است/ تکلیف‌مان با ۳ امتیاز مشخص می‌شود

بازی با الاهلی سرنوشت‌ساز است/ تکلیف‌مان با ۳ امتیاز مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال از آمادگی بالای تیمش برابر دیدار با الاهلی امارات و رسیدن به سه امتیاز این دیدار خبر داد و گفت: سه امتیاز این دیدار تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الاهلی امارات که بعدازظهر امروز برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: الاهلی میزبان بسیار خوبی برای ما بود و حد فاصل بازی الاهلی و التعاون عربستان همکاری خوبی با ما داشتند. بازی سرنوشت سازی در پیش داریم را که در جدول تعیین کننده است. اگر بتوانیم بازی را ببریم هم سرگروه می شویم و هم می توانیم صعود خود را قطعی کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که بتوانیم با ارائه یک بازی حرفه ای و با برنامه به برتری برسیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم به این سه امتیاز دست پیدا کنیم و صعود خودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با تمام توان به مصاف الاهلی خواهیم رفت و تلاشمان این است که بتوانیم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در این بازی به برتری برسیم. به دو اخطاره شدن بازیکنانمان هم فکر نمی کنیم و با تمام توان به میدان می رویم. 

ادامه دارد...

کد N1683908

وبگردی